annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

profile.country.NL.title
Mathijsbw
Lid

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang.  Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?

124 ANTWOORDEN 124
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Ik bezit sinds ruim een jaar over de Sony Soundbar CT390. Niet zo'n hoogdravend geval maar wel tot tevredenheid.

Ik had in het begin ook regelmatig uitval van mijn subwoofer.

Echter las in de manual de mogelijkheid deze te verbinden met een zgn. Secured Link.

Procedure gevolgd waarna ik al zeer lange tijd geen problemen meer ervaar.

profile.country.NL.title
henk1962
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem gehad vanaf de aankoop. De luidsprekers ter reparatie naar mediamarkt gedaan. echter kreeg het terug en ze konden niks vinden. daarna weer dezelfde problemen. dit doet hij af en toe. na een harde reset deed alles het weer en ik moet zeggen dat het nu weer een tijdje geleden is dat de draadloze achterspeakers  uitvallen. dus cross my fingers dat het goed blijft. 🙂

profile.country.NL.title
Victor6731
Ontdekker

Bij een stevige ontploffing is het geluid dat uit de sub komt niet meer dan een rotje. Iemand hier ook last van? 1ding is zeker nooit meer draadloos. Dan maar kabels trekken

 

profile.country.NL.title
Dotje2020
Lid

Ik herken dit probleem met mijn subwoofer. Je kan in de configuratie van de soudbar auto connect uitzetten en handmatig zoeken.

De knop aan de achterkant van de subwoofer indrukken en laten zoeken.

Even geduld hebben hij vind hem vanzelf. ( anders nog een keer indrukken )

Ik had hetzelfde met mijn subwoofer, nu niet meer.

Ik neem aan dat dit ook geld voor de achterspeakers!!!!

Als je de gebruikersaanwijzing door leest staat dat beschreven.

Even zoeken bij Sony

https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4727/ff25a76fcced0d9a8d3fe411576fb99e/47275333M...

Succes

 

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Dat deed ik ook, jammer genoeg ook maar tijdelijk. Het is een beetje hit or miss.
profile.country.NL.title
Shadow_NL71
Ontdekker

Hallo, ja ik heb het probleem ook. Sud valt uit en dan weer aan. Heel vervelend!! 

Hoop dat ze daar wat aan doen. Met update misschien🤔?

profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Het meest waardeloze van alles is nog dat het probleem al JAREN bestaat maar er nog steeds niks tegen is gedaan! Mensen blijven deze setup kopen en komen er dan later achter! 

Godzijdank heb ik de mijne kunnen terugsturen, ik krijg niet de volle pond maar wel een groot gedeelte van het bedrag terug van de desbetreffende winkel. Hele goede service van de winkel en een zeer slechte service van Sony! Ik ben zeer teleurgesteld en moest toch op mijn gevoel af gaan en de wifi speakers aanschaffen van een ander merk! 

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Update zou ik niet meer op rekenen. Hoogstens een beveiligingsupdate. Dit probleem bestaat al sinds de lancering van deze set.
profile.country.NL.title
Shadow_NL71
Ontdekker

Jammer is dat van Sony. Ik heb het vanaf 2 januari dag later achter boxen gekocht. Gisteren hoorde ik het met de sud. Van alles geprobeerd ,nog steed last. 

Denk dat ik het ook maar terug stuur dan. Als Sony er niks aan doet. Jammer wilde ook nog een Sony tv kopen,  daar zie ik dan ook maar van af. 

 

profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Zeker jammer, want de geluidskwaliteit is erg goed vind ik. Wat me wel opvalt is dat ik het ook pas ‘ontdekte’ na het ontvangen van de achter speakers. Misschien dat het dan wat duidelijker klinkt dat ook de sub wegvalt?