annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

profile.country.NL.title
Mathijsbw
Lid

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang.  Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?

124 ANTWOORDEN 124
profile.country.NL.title
Shadow_NL71
Ontdekker

Heb het net gekocht 2 januari. 3 januari achter boxen. Sony lost het dus niet op. Jammer dan . Breng die van mij dan terug. Wilde ook nog een Sony tv kopen. Dat doe ik dan ook niet meer😁. Bedankt.

profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Niet meer dan logisch! Ik zelf heb een PS4, Sony TV en had dus de Sony soundbar. Lekker makkelijk alles van hetzelfde merk zou je zeggen... helaas! Mijn TV werkt prima, althans dit is de tweede Sony in 2 jaar nadat bij de vorige het control panel stuk was gegaan? Gelukkig binnen garantie, kreeg mijn geld terug! :slight_smile:

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Hier ook net een jaar geleden een volledige Sony set gekocht om geen problemen te hebben. Wat heb ik me dit al beklaagd! Tv(xg9505) niks anders dan problemen door slechte software. Na elke update 1 bug weg, 3 erbij. 
Soundbar en bijhorende speakers alle problemen in dit topic te vinden. Van Sony support moet je niks verwachten. Ze vroegen mij na 6 maanden met hen te prutsen of ze het probleem nog moesten oplossen of dat ze de case mochten sluiten. Letterlijk zo geformuleerd! 
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Wat waardeloos zeg! Je mag voor dat geld op zn minst wel wat servicd verwachten! Stelletje prutsers.

profile.country.NL.title
Shadow_NL71
Ontdekker

Ja zeker dat mag je verwachten?

Ik heb het geprobeerd, achter boxen losgekoppeld, stroom er af. Nu blijft de bass goed. 

Dus geen achter boxen er bij kopen/aansluiten.

profile.country.NL.title
Shadow_NL71
Ontdekker

Ik heb de Sony ht-z9f soundbar ook gekocht , maar dat ding is zeer slecht!! Koop hem niet!! 

 

Als je de achter boxen bij neemt , valt de subwoofer al uit en aan. ( SLECHT GELUID).

profile.country.NL.title
sopbas
Ontdekker

Ik heb ontzettend last van het wegvallen van met name de draadloze subwoofer icm de HT-ZF9, van alles geprobeerd, vastzetten kanaal op 60 van 5G en ook op zelf laten kiezen. alles geen succesvol resultaat.Iemand een idee?

Tags (1)
profile.country.NL.title
sopbas
Ontdekker

dit beloofd niet veel goeds, waar is Sony in deze ? Zal ik maar direct de media opzoeken? werkt meestal erg goed.

profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Haha dan zien je we wel bij mr Frank Visser.

Dit surround set van Sony is al enige tijd op de markt en tot de dag van vandaag heeft Sony niks veranderd/opgelost.

 

Ik ben bang dat ze dat ook niet meer gaan doen. Ik heb mijn set verkocht en ben overgestapt op een ander merk. Alles gaat via Wifi, je kent het wel. Iets prijziger maar wel waar voor je geld in plaats van wegvallende rearspeakers :slight_smile:

 

Succes ermee!

profile.country.NL.title
Streutjens
Ontdekker

Het is een crime. Wie o wie komt met de oplossing waarin, als het werkt, een voortreffelijke sound zit.

Met vriendelijke groet,

Paul Streutjens