annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH1000-XM3 feedback geluiden

Casperdroid5
Ontdekker

WH1000-XM3 feedback geluiden

Het geluid van deze koptelefoon wanneer het apparaat feedback geeft is veel te luid. Bij opstarten, uitschakelen of geluid volume aanpassen, overal hoor je een harde piep of stem. Ik pleit voor een volume knop in de app om dit aan te kunnen passen.

 

 

 

Give us the option to disable the beeps on the WH-1000XM3. Whenever I change the volume or skip a track, an anoying very loud beep presents itself... Please give us the option tot turn this off.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Heb je al geprobeerd om de instellingen aan te passen in de Sony Headphones Connect App?

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
liesvenema
Nieuw

Dit vind ik inderdaad ook niet fijn. Ik heb al in de Sony Headphones Connect App gezocht naar een manier om het uit te schakelen, maar heb dit nog niet kunnen vinden...

profile.country.NL.title
Imlistening
Nieuw

Is hier al een oplossing voor?

profile.country.NL.title
Jesbus
Lid

Zelfde voor de WH1000-XM4. Ik wil helemaal geen bleeps of die stem horen.

Ik weet namelijk zelf wel dat ik hem zojuist aan gezet heb, uit gezet heb en bluetooth verbonden/verbroken heb.

Graag wil ik een optie om alle 'voice guidance' uit te zetten. (de huidige optie in de app zet lang niet alles uit)

 

Kan iemand van Sony hier op reageren en actie ondernemen? Dit is al erg lang een probleem waar heel veel mensen last van hebben.

_Rona_
Nieuw

Helemaal mee eens. Ik heb het idee dat ik van het volume van de feedbackgeluiden zelfs gehoorbeschadiging kan oplopen. Hopelijk wordt hier snel wat aan gedaan!