annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

profile.country.NL.title
Mathijsbw
Lid

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang.  Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?

124 ANTWOORDEN 124
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bouter1984 

 

De diverse oplossingen in dit topic uitgeprobeerd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

Een echte oplossing heeft Sony nooit gegeven, zijn we ondertussen wel gewoon van dit merk.

 

Enige wat dan ook echt helpt is de draadloze verbinding bypassen door de sub en speakers te bekabelen. Maar daar koop je deze set dus niet voor natuurlijk.

 

Storm74A
Nieuw

hoi

 

 

Ik heb hetzelfde probleem, de ene dag meer dan de andere.

k heb geprobeerd om de sub bedraad aan te sturen maar krijg dan een brom.

 

vraag wat voor kabel gebruiken jullie stereo of mono

 

thnx

profile.country.NL.title
Jetinternet
Ontdekker

Ik heb precies hetzelfde probleem...

Hoe op te lossen?

Je mag voor zoveel geld wel iets verwachten toch. 

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Dat mag je natuurlijk verwachten, maar dat zal je met deze set niet krijgen. Probleem is nooit opgelost door Sony, deze set bestaat al lang.
profile.country.NL.title
Jetinternet
Ontdekker

Zou het helpen om de achterspeakers bedraad te maken?

profile.country.NL.title
Streutjens
Ontdekker

Ook hier valt het  bas signaal van het systeem HT-ZF 9 met enige regelmaat uit. Alle draadloze verbindingen zijn uitstekend.

profile.country.NL.title
Jetinternet
Ontdekker

Echt jammer van zo'n 

Prijzige set...

profile.country.NL.title
Benstrating
Ontdekker

Jammer idd

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Nee, die is er niet. Dit is een probleem met het apparaat zelf, ze kunnen dit niet oplossen.