annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

profile.country.NL.title
Mathijsbw
Lid

Sony HT-ZF9 geluid sub en achterspeakers valt weg

Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang.  Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?

124 ANTWOORDEN 124
profile.country.NL.title
joachim1972
Ontdekker

Neptunus, ik geef je nu geen gelijk. 

Je kunt de subwoofer wel bedraden maar dan vallen de achterspeakers nog steeds uit. 

Die kun je ook bedraden maar dan had ik net zo goed een ander systeem kunnen aanschaffen.... 

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Ik heb geen Ziggo en ook geen 5ghz... Nog steeds hetzelfde probleem. De soundbar maakt zijn eigen "netwerk" of je die nu verbind met wifi of niet, hij kan nog steeds de speakers vinden zonder dat uw wifi aan staat... Eventueel kan die wel storing ondervinden van andere netwerken, maar die RF channel zou dat moeten oplossen. Mooi niet. Jammer maar helaas.
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

RF channel af en toe aan en uit? Heb je de overige instellingen standaard staan?

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Ja, voor de rest link connection ipv Quality. Elke week opnieuw RF aan en uit om de problemen op te lossen. Sony zou hier een automatische functie van kunnen maken, maar gaan ze nooit doen;)
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Wat een *****zooi, hier betaal je toch niet voor? Kon dan beter iets meer betalen en een ander merk aanschaffen. Reparatie opsturen is dan ook nutteloos, want het is volgens mij niks hardware gerelateerd...

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
Correct. Het zit in de software. Kijk eens in de garantievoorwaarden. Sony geeft geen garantie op de software buiten de software die uit de fabriek kwam bij levering van het product. Dus zelfs niet op de automatische updates die ze zelf uitbrengen. Maken ze een fout en zorgen ervoor dat uw soundbar niet meer werkt door de update van hen dan heb je geen recht op garantie. Ja, echt waar... 
profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Te ziek voor woorden eigenlijk. Ik heb namelijk gewoon nog garantie via de Mediamarkt, maar volgens mij ben ik de soundbar dan voor onzin kwijt. Ik heb overigen een hard reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd (soundbar). Had iemand dit al eerder gedaan? Zo ja, succesvol?

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

Ja, al meerdere keren gedaan. Geeft geen verschil... Ik heb verder geen oplossing kunnen vinden en heb het opgegeven. 

profile.country.NL.title
umut.bayrak
Lid

Het lijkt wel alsof het probleem zich in de avonduren wat meer voordoet?! Of ik let er extreem veel op 😂 Ik ga kijken wat de Mediamarkt ermee doet, misschien dat ze zeggen je mag een vervangend product nemen aangezien het product niet naar behoren werkt. Wat ze dan doen tussen hun en Sony moeten ze maar zelf weten.. 

profile.country.NL.title
Victor6731
Ontdekker

Heb de speakers op standaards gezet en moet zeggen geen last meer gehad

Verstuurd vanaf mijn iPad