annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen reactie afstandsbediening

Marzellor
Ontdekker

Geen reactie afstandsbediening

Sinds de laatste firmware geeft de tv (x8005c) af en toe geen enkele reactie meer op het afstandsbediening signaal. Dit is met meerdere afstandsbedieningen en het lijkt een bug te zijn bij het luisteren naar de sensor. De sideview apo werkt nog wel.

 

Meer mensen hier problemen mee?

26 ANTWOORDEN 26
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Marzellor, als ik dat wist, had ik het gedeeld...

 

Er is in elk geval wel teruggekoppeld dat het issue met de AB opgelost wordt in de volgende software update. 

En ja de datum ben ik je verschuldigd. 

Ik heb exact hetzelfde probleem met de kd49x83.

Regelmatig dat het witte led brandt terwijl tv uitstaat, ik kan hem dan aanzetten met de ab, maar vervolgens reageert ie nergens meer op en moet ik de stroom eraf halen.

Laatste software zit er op en de tv nu 2 maanden in bezit.

Komt steeds vaker voor....

 

profile.country.nl_NL.title
corpsmaster
Lid

Ik heb de 43W808c, ook ik heb het probleem dat de afstandsbediening vaak laat of helemaal niet reageert.

Krijgt deze serie TV's ook nog een update of niet?

bns28b
Ontdekker

Laatste versie update staat erop, opstarten via het menu lost niets op. Ik hoop dat de nieuwe update snel komt, want nu is het dagelijks dat AB niet werkt. En dat het dan opgelost is.......

profile.country.NL.title
owentje82
Lid

Ik heb dit ook soms... Ik had dit afgelopen maart al gemeld in het android tv topic van dit forum.

 

Voor mijzelf is het al irriant, maar helemaal voor mijn vriendin die gewoon TV wil kijken... en als ik haar moet vertellen om op de grond te gaan liggen om vervolgens dan onder de kast 1 van de stekkers uit de stekkerdoos moet trekken, dan krijg ik die afstandsbediening richting mijn kop gegooid. :devil:

bns28b
Ontdekker

Het probleem speelt nog steeds en wordt nu wel echt irritant!  Is inmiddels bekend wanneer de update gaat komen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er is een speciaal topic van de gepande update sinds afgelopen dinsdag, m.a.w. de update is er al enkele dagen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!