annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Youtube search voice of via keyboard

OPGELOST
profile.country.BE.title
StefaanDR
Ontdekker

Youtube search voice of via keyboard

ik heb een tV Sony KD-43X8307C met afstandsbediening RMT-TX100D en slaag er niet in om te zoeken binnen de Youtube app.

Wanneer ik de app start, scroll naar het zoek-icoon en daarna de ok-toets op de afstandsbediening gebruik, staat er in het zoekveld 'Spreek om in Youtube te zoeken'.

Al geprobeerd om op normaal stemvolume te spreken, of echt luid, zowel op afstand als dichtbij, maar geen enkele zoekopdracht woprdt opgepikt.

Ik kan ook geen zoekopdracht intypen, niet via de afstandsbediening, noch via een keyboard op scherm (weet niet hoe ik dit keyboard op scherm moet laten verschijnen).

Kan iemand mij helpen aub ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om van voice search naar text search te gaan: druk op het pijltje rechts (naast de ok-toets).

Voice Search is volgens mij (nooit gebruikt) alleen in het engels.

 

Voor een tekstveld in te voeren gebruik ik de Video & TV Sideview app, ook tevens voor muis sturing.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om van voice search naar text search te gaan: druk op het pijltje rechts (naast de ok-toets).

Voice Search is volgens mij (nooit gebruikt) alleen in het engels.

 

Voor een tekstveld in te voeren gebruik ik de Video & TV Sideview app, ook tevens voor muis sturing.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Om van de search met Voice gebruik te kunnen maken, dient de Bluetooth optie ingeschakeld te staan. Check dit bij instellingen. Je stem wordt opgenomen op de afstandbediening en via bluetooth verzonden naar de TV.

Eveneens dient de spraakgestuurde optie geactiveerd te zijn. Via instellingen kan dit geactiveerd worden.