annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL42W705 Netflix problemen

OPGELOST
profile.country.NL.title
brianfhickey
Nieuw

KDL42W705 Netflix problemen

Hallo allemaal,

 

Ik ben nu 2 jaar in het bezig van een KDL42W705. Sinds een tijdje heb ik problemen met de netflix app. Vaak als ik een video start  dan sluit de app zich enkele seconden na het afspelen vanzelf af. Dit herhaalt zich een aantal keer voordat het wel lukt om de video af te spelen. Ik krijg geen foutmelding maar het beeld schiet gewoon terug naar digitale TV.

 

Daarnaast is het sinds een tijdje niet meer mogelijk om vanaf mijn iphone + netflix app te pairen. Ik krijg wel het icoontje om netflix te casten maar vervolgens krijg ik een foutmelding op de iphone dat het verbinden niet is gelukt. Casten naar de Youtubeapp vanaf mijn telefoon werkt wel

 

- BRAVIA KDL42W705

- Iphone 5 SE

- Beide op de laatste firmware

- De televisie is via ethernet aangesloten op mijn ziggo modem

- Ik heb de televisie recent nog hersteld naar fabrieksinstellingen

- Kabel TV via Ziggo en een CI+ module

- Er is nog een HDD aangesloten voor het opnemen van programma's

 

Het heeft in het verleden wel gewerkt, iemand enig idee of hebben anderen ook last hiervan?

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi brianfhickey,

 

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met Netflix. Je zou het volgende kunnen proberen, wij hebben geleerd dat dit vaak de Netflix problemen oplost:

 

Ga naar

  • Home > Instellingen > Apps > Actieve Apps
  • Scroll vervolgens naar rechts tot dat je bij de Netflix aankomt, klik hierop
  • Selecteer 'Gegevens wissen' en daarna 'Cache geheugen wissen'

Dit zou je moeten helpen. Mocht dit niet de oplossing zijn, houd dan terwijl je tv aanstaat for 5 seconden je Power toets ingedrukt.

 

Hoop dat dit helpt!


Mvg,

ThomSBNL

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Dacht niet dat de 42W705(b) standaard de ChromeCast toepassing aanboord heeft?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
toysruz
Ontdekker

Wij hebben een KDl-32W705B, en ook hier klapt netflix er steeds uit, zonder foutmelding. Ik kijk dan naar een zwart scherm (want onze mediabox staat standaard uit als we netflix kijken). 

Hier ook Ziggo kabel. TV aangesloten via netwerkkabel. Wie o wie begrijpt hier iets van? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@toysruz

Welkom in de Sony Community,

 

Wat doet Netflix als je Netflix kijkt via de mediabox (als dit de Horizon is)?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
toysruz
Ontdekker

Dat kan ik niet via de mediabox (is geen Horizon).

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het Sony team Benelux is als het goed is ingelicht en neemt hopelijk contact met jullie op.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ils40W705C
Ontdekker

Beste, 

Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Bravia 40W705C ! Enige tijd geprobeerd de stekker uit de tv te halen alvorens Netflix te starten, dit hielp de eerste week (toen deed Netflix het gelijk bij de eerste keer starten!) maar inmiddels is dit ook geen oplossing meer - nu sluit Netflix ook af naar de digitale TV na het eruit gehaald hebben van de stekker. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen evenals opnieuw inloggen op Netflix. 

Ik hoor graag wat de oplossing hiervoor is!

Groeten,

Ilse

profile.country.NL.title
frterbe
Ontdekker

Hier hetzelfde probleem op onze KDL50W-829B. Eerst ging dit soms fout maar na een tijdje de stekker eruit ging het dan weer. Nu ook na een factory reset nog steeds geen stabiele Netflix. Het lijkt ook dat het afhankelijk is van de serie. Bijv Orange is the new black werkt niet (crash en terug naar TV) maar een Rick and Morty bij wel. Op onze veel oudere BDV N590 werkt het wel, het is om gek van te worden! Iemand een oplossing of al een reactie van Sony gekregen via dit forum?

profile.country.NL.title
toysruz
Ontdekker

Dat hebben wij ook. Ook gaat het meestal fout als we iets halverwege hadden gepauzeerd, en de volgende dag verder willen kijken; opnieuw starten werkt dan soms wel. Nog niks gehoord van Sony Europe, ga proberen ze te mailen met een linkje naar dit forum.

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi brianfhickey,

 

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met Netflix. Je zou het volgende kunnen proberen, wij hebben geleerd dat dit vaak de Netflix problemen oplost:

 

Ga naar

  • Home > Instellingen > Apps > Actieve Apps
  • Scroll vervolgens naar rechts tot dat je bij de Netflix aankomt, klik hierop
  • Selecteer 'Gegevens wissen' en daarna 'Cache geheugen wissen'

Dit zou je moeten helpen. Mocht dit niet de oplossing zijn, houd dan terwijl je tv aanstaat for 5 seconden je Power toets ingedrukt.

 

Hoop dat dit helpt!


Mvg,

ThomSBNL