annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SUB460S krijg ik niet werkend

OPGELOST
kokkie285
Ontdekker

SUB460S krijg ik niet werkend

 Hallo

Ik heb sinds kort een 2de hands tv met soundbar gekocht maar ik krijg de soundbar niet aan de praat. Het gaat om de kdl 46nx710 tv en de sub460s soundbar. Alles is volgens het boekje aangesloten maar krijg dus geen beeld en ook geen geluid, de voeding van de sub460s heb ik laten testen, die doet het gewoon. De tv zelf doet het ook gewoon want als ik mijn apparatuur rechtstreeks aansluiten heb ik beeld en geluid.

De beschrijving al meerdere keren door zitten nemen maar ik kom er niet achter wat er mis is of wat ik fout doe.

Wie kan/wil mij helpen.

 

Groet Peter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
kokkie285
Ontdekker

Oplossing gevonden

 

Nieuwe hdmi 2.0 high speed gekocht en alles werkt

 

Bedankt voor het mee denken

 

Groet Peter

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Brand het "groene" lampje wel op de B460s???

 

Volgens deze gebruikers instructie moet HDMI 1(ARC) op de NX710 worden gebruikt.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kokkie285
Ontdekker

Nee helaas er brandt geen groen lampje en hij knipperd ook niet rood. Ik heb  zelfs een tweede sub460s erbij maar ook daar geen beeld of geluid. Wel heb ik even beeld gehad met een PS3 na wat spelen met de aan/uit knop op de tv maar dat is ongeveer. 10 sec. geweest en daarna weer zwart beeld.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als er geen groen of rode lampje knipperd of aangaat, is er blijkbaar toch iets mis met het voedingsgedeelte (aansluitplug) in de B460s.

 

Maar even, je heb het over beeld? Maar de SU-B460s is toch alleen een houder met een soundbar?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kokkie285
Ontdekker

Ja ik heb het over beeld want volgens de beschrijving van de soundbar moet je de hdmi vanaf bv bluray of tvbox aansluiten op de sub460s . Kijk maar eens naar de gebruiksaanwijzing waar je zelf de link van gaf. Ik moet wel toegeven dat ik niet de meegeleverde hdmi kabel heb maar wel een high speed hdmi

kokkie285
Ontdekker

Oplossing gevonden

 

Nieuwe hdmi 2.0 high speed gekocht en alles werkt

 

Bedankt voor het mee denken

 

Groet Peter

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor de feedback,

Branden er nu dan wel de lampjes?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kokkie285
Ontdekker

Ja gelukkig wel en het werkt perfect 😆 veel beter geluid dan de originele tv speakers. 

Ik heb advies gekregen van Haka Electronics in Emmen (Sony dealer) en die gaf de tip om een hdmi 2.0 te gebruiken en het werkte dus in een keer

 

Nogmaals bedankt voor het mee denken.

 

Groet Peter