Deel jouw ervaring!
Ik heb toch een keer jullie hulp nodig..
een tijdje geleden heb ik een CI+ module van ziggo in gebruik genomen. Werkte toen wel maar vanwege de beperkingen met opnemen toch de Horizon Box blijven gebruiken. Nu dacht ik vandaag laat ik hem weer eens gaan gebruiken. Helaas krijg ik steeds de melding: de geselecteerde service is gecodeerd. Contact gehad met upc maar die zeggen gewoon uw tv staat niet in de lijst van omdersteunde apparaten dus helaas.. terwijl het wel heft gewerkt!
ik heb al een keer opnieuw afgestemd, vind wel zenders maar verder niets. Het is een ci module van Smard TV
Is de module wel te benaderd via het menu?
Zo niet,
- Module er niet goed in.
- Module defect.
- Kaart verkeerd in de module.
- Kaart niet meer gekoppeld met je abo.
Module en kaart proberen in een ander toestel
Het is toch een "huur" module/kaart?
Door Ziggo laten omruilen.
suc6 ermee,
73's
- Module zit er goed in, al een paar keer eruit gehaald en er opnieuw ingestopt.
- Kaart zit ook gekoppeld met abo.
ik kan ook nietig de instellingen van de ca module waar ik dat eerder wel kon.
Ik zal nog eens contact met ziggo opnemen en kijken of ze eens eens een andere kunnen sturen.
Ik had een Smid module (paars) en die werkt sinds vorige week niet meer. Ziggo zegt de TV een 65XD9305 is niet geceriviseert en ze kunnen niets doen. nu heb ik en Quantis 1.3 module gekocht en geinstaleerd, er was een update beschikbaar dus ook die uitgevoerd. De Quanis heeft het precies 1 dag gedaan. Nu weer een melding dat de zender gecodeerd is. Ziggo zegt weer sorry niet ons probleem. iemand ander ook last van niet werkende modules?
Ziggo heeft zoizo geen enkel Android TV gecertificeerd, dit houd alleen maar in dat er geen ondersteuning hoeft geven te worden (slim toch!!!). Is het geen kwestie van tijd van het toestel om de module te lezen en de kanalen vrij te geven. Is de module wel te benaderen via het digitale menu?
suc6 ermee,
73's
Ik heb nog eens gebeld met mijn vrienden dan Ziggo. Degene die ik aan de lijn kreeg zei wel dat het gewoon moet werken. Er is me een nieuwe ci module toegestuurd en de nieuwe werkt direct weer prima.
Oude was dus toch defect?
Bedankt voor je feedback.
Ging er eerlijk gezegd van uit dat je de module wel in een ander toestel had uitgeprobeerd.
73's
Nou wij hebben maar 1 tv die op de kabel zit. De andere tv wordt alleen gebruikt voor de Playstation en heeft geen kabel aansluiting... Dat gaat dus lastig....