annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia: KDL-32HX750 internet werkt soms wel, soms niet

ellequireve
Nieuw

Sony Bravia: KDL-32HX750 internet werkt soms wel, soms niet

Hi,

Ik heb een Sony Bravia KDL-32HX750 en zou graag netflix via mijn tv willen streamen.
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een netflixaccount aangemaakt, maar het internet werkt niet altijd op mijn TV. ik moet eigenlijk geluk hebben als hij het doet.
Vaak geeft hij aan dat er een netwerkfout is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Als ik dan bij netwerkinstellingen - Status kijk, staat er:

Verbindingsmethode: Draadloos (ingebouwd)
Draad;pps apparaat op tv: gevond.
Netwerk (SSID): Onze netwerknaam
Signaalsterkte: - (soms staat hier wel een balkje aangegeven hoe sterk het signaal is)

Als dan ook een netwerkcontrole uitvoer geeft hij bij lokale toegang en internettoeggang mislukt. aan.

Terwijl nadat de TV een tijdje aanstaat, wel een signaalsterkte wordt gevonden en er ook bij lokale toegang + internettoegang OK. staat.

Maar vaak lukt het me dan toch niet om verbinding te maken met internetvideo's/netflix.
Er wordt vaak foutcode 1107 aangegeven.

Iemand bekend met dit probleem en weet wat ik het beste kan doen om ervoor te zorgen dat ik wel gewoon continu internet op mijn televisie ontvang en netflix kan kijken wanneer ik wil?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het beste is om de HX750 bedraad te verbinden met het thuis netwerk.

Wat je ook kan doen is een ander (lager) kanaal kiezen voor de wifi verbinding.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ellequireve
Nieuw

Dankjewel voor je snelle reactie pa3eia!

Hoe stel je eventueel een ander kanaal in voor de wifi verbinding? Dit klinkt voor mij als abacadabra in de oren :wink:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een ander kanaal wordt ingesteld in het internet modem van je provider. Kijk eens in het forum van je internet provider of in de handleiding van het internet modem. Hier wordt UPC/Ziggo gebruikt, waarschijnlijk kan ik je helaas niet verder helpen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Meeste standaardrouters kan je bij komen als jet het IP-adres invoert in de adresbalk van je browser. 
En dan je gebuikers naam en wachtwoord. Deze heb je ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. 

 

Anders even contact opnemen met je provider. Vaak kunnen ze het op afstand ook inschakelen, maar het helpt als je op een Android telefoon/tablet even scant welke Wi-Fi kanalen het minst druk zijn. Gewoon appje installeren voor.