Deel jouw ervaring!
Hallo,
Afgelopen maandag heb ik een nieuwe tv gekocht. Een KBL48WD650.
De installatie ging prima, totdat ik een app wilde openen. Na het openen liep te tv volledig vast. Ik kon niets meer doen met de afstandbediening. Het beeld bleef vasthangen en uitzetten ging ook niet. Ik dacht dat het een eenmalige storing zou zijn en heb de stroomkabel losgemaakt en vervolgens weer aangesloten.
Nu bleek dat de tv telkens als ik iets wil doen (naar de Blu-ray speler gaan of een app openen) vast blijft hangen.
Dat was probleem 1. Probleem 2:
Ik heb een probleem met het geluid. Dit valt continu weg en gaat vervolgens ook niet meer aan. Op wonderbaarlijke wijze lukt het me steeds om het geluid weer aan te krijgen door de tv meerdere malen aan en uit te zetten of door de HDMI kabels los te halen. Ik heb al nieuwe kabels gekocht dus hier kan het probleem niet aan liggen.
Ook is er een softwareupdate uitgevoerd, maar helaas zonder succes.
De tv heeft nu software 8.114-1000-1.240-01.
Kunt u me helpen? Alvast veel dank. Niets zo frustrerend als een nieuwe dure aankoop wat niet goed blijkt te werken.
Groeten, Mathieu
Welkom in de Sony community,
Lijkt verdacht veel op een hdmi probleem, ontkoppel tijdelijk een voor een de hdmi verbindingen tot eventueel de oorzaak gevonden is.
suc6 ermee,
73's