annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KD-65X8505C vertical strepen

profile.country.NL.title
GosuAadje
Ontdekker

Sony Bravia KD-65X8505C vertical strepen

Beste Sony,

 

ik heb de KD-65X8505C nu een jaartje. De Android software die erop draait (dus als ik door apps blader) is erg traag. De TV start af en toe random opnieuw op. Maar daar kan ik nog wel mee leven. Waar ik niet mee kan leven is dat er ontzettend veel verticale strepen op het beeld zitten. Ik heb onlangs rdr2 gekocht en in beelden waar er een besneeuwd landschap ligt , is het spel zo verschrikkelijk lelijk en bijna niet te spelen dat ik er moedeloos van word. 

 

Ik heb de tv naar fabrieksinstellingen teruggezet, alle verschillende beeldinstellingen getweaked maar het helpt niks. 

Ik heb contact opgenomen met Sony Support voor omruilen/reparatie maar zij zeggen doodleuk dat dat een effect is van een LCD scherm en dat ik in feite pech heb. Als je stil staat en je draait je camera (van de character) zie je (omdat de strepen niet meedraaien maar het landschap wel) de strepen voortdurend zitten. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast hartelijk dank.

Grt,


Adriaan

WhatsApp Image 2018-11-14 at 11.16.11 (2).jpegWhatsApp Image 2018-11-14 at 11.16.11 (1).jpegWhatsApp Image 2018-11-14 at 11.16.11.jpeg

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eens met een zachte doek het scherm te masseren.

Bij menigeen heeft dit verleden geholpen bij enkele leden.

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
GosuAadje
Ontdekker

Hmm thanks, het is nu vrij donker dus ik ga dat morgen zeker proberen. Ik kom bij je terug!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@GosuAadje, Dit kan een specifiek issue met RDR2 zijn en HDR. Ik dacht dat het nog niet opgelost is. 
Zet HDR eens uit voor deze game. 

profile.country.NL.title
GosuAadje
Ontdekker

Beste Vince,

 

ik heb de verticale strepen ook bij netflix en gewoon tv kijken. Je ziet het alleen duidelijker bij RDR2