annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PlayMemories Home start maar niet opstarten

jelle11577
Nieuw

PlayMemories Home start maar niet opstarten

Goeie dag,

ik gebruik een Sony A6000 en een Macbook pro.

ik heb mijn A6000 doormiddel van usb aangesloten op mijn macbook en de camera aangezet. ik heb het programma PlayMemories Home geinstaleerd (een tijd terug al) maar zodra ik m open blijft het programma alleen maar zoeken naar iets. weet niet wat of waarnaar, zie alleen maar het opstart wieletje draaien. display van de camera zegt USB-functie Verbinden...

Kan iemand me helpen? wil namelijk mijn foto's en video's importeren en het programma kunnen gebruiken.

alvast bedankt.

 

 

2 ANTWOORDEN 2
jelle11577
Nieuw

Oke, ben alweer een stap verder. na ruim een uur wachten gaat het programma aan. blijkbaar heb ik enorm veel foto's en video materiaal op mijn computer staan die die allemaal in moest laden of zo iets. hij doet het nu.

vervolgens druk ik op Mediabestanden Importeren rechtsboven in de hoek. en laat het programma een scherm zien waar staat dat ik de camera aan moet sluiten en in moet schakelen. had ik al gedaan, maar er gebeurt verder niks anders. dus camera opnieuw uit en aan gezet en weer op Mediabestanden importeren gedrukt. maar doet nog steeds dat scherm tonen dat ik mijn camera aan moet sluiten en moet inschakelen. Iemand een idee wat ik fout doe?

 

profile.country.NL.title
R.v.Os
Bijdrager

Werk met een W7 pc...

 

Ik copieer meestal mijn bestanden vanaf de camera naar de harde-schijf, en haal dan direct de camera van de pc los.

Vervolgens ga ik de bestanden verwerken en copieer ze dan vanaf de PC naar de cloud (PlayMemoriesOnlin, Irista, Nikon Image Space, GoolgeDrive, etc.)

Ga dan naar https://playmemoriesonline.com/?lang=nl-nl en up-load dan de bestanden (die ik daar wil hebben) vanaf de pc.

 

 

 

Mijn "plek" op het Web: JoMeRoMa.nl