annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

automatisch weergeven fotos uitzetten A7II?

profile.country.NL.title
joost71
Nieuw

automatisch weergeven fotos uitzetten A7II?

Hoi, sinds kort heb ik een Sony A7 II en ik vraag me af hoe ik het automatisch weergeven van foto's UIT kan zetten? Steeds als ik een foto gemaakt heb verschijnt deze even enkele seconden in de zoeker, echt heel irritant, bijvoorbeeld tijdens reportages wanneer je liever op je onderwerp gefocust wilt blijven om pas later wat foto's terug te kijken. Hoe kan ik deze ongevraagde en irritante functie uitzetten? Uiteraard al het hele menu doorgelopen een uitgebreide handleiding geraadpleegd maar dat biedt geen oplossing.......  Wie kan mij helpen? Alvast bedankt! Joost

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

ZIe onderstaande in je menu 

Auto Review --> Sets auto review to display the captured image after shooting. (10 Sec/5 Sec/2 Sec/Off)

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Joost71,

Welkom op het forum. Ik heb zelf geen ervaring met de A7II, maar heb je geprobeerd om bij instellingen de derde optie te kiezen en Live View Display uit te schakelen?

Mijn excuses als dit niet is wat je bedoelde. Er zijn hier op het forum veel experts op het gebied van fotografie en zij kunnen je hierover het beste adviseren. 

Anders kun je altijd ook nog even contact opnemen met Support.

Met vriendelijke groet,

Amal_S
profile.country.NL.title
joost71
Nieuw

Bedankt gevonden!! Erg fijn. Blijkbaar drie keer langsheen gewandeld.....😂