annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000 Instellingen (gebruiksaanwijzing)

OPGELOST
profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

A6000 Instellingen (gebruiksaanwijzing)

Na jaren plezier van de RX100, maar eens een A6000 aangeschaft. En zoals algemeen bekend is de gebruiksaanwijzing haast een reden om er maar verder van af te zien - zeker voor iemand uit de doelgroep waarvoor deze camera bestemd is (de echt prof koopt waarschijnlijk een Nikon ....). Toch m'n tanden er ingezet en na tientalle uren spitten, nadenken en op internet nazoeken, de handleiding teruggebracht tot 6 pagina's Word bestand. Op volgorde van relevantie, met referentie naar het (chaotische) menu en mijn eigen ideeën over 'de beste' instellingen. Te mooi om alleen voor mezelf te houden (vind ik zelf). Als iemand interesse heeft, dan mij even uitleggen hoe ik dit kan uploaden om het beschikbaar te stellen. 

49 ANTWOORDEN 49
profile.country.NL.title
jpmanni
Ontdekker

Hallo Ronald,

 

Ik ben geinteresseerd in je bestand. Zou je nog een nieuwe upload naar WeTranfer kunnen doen? Bvd!

groet,

Jan Paul

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Beste,

 

Bij deze de link. Ik hoop dat je er profijt van hebt en als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.

 

https://we.tl/MUYQStlb3q

 

 

profile.country.NL.title
jpmanni
Ontdekker

Beste Ronald,

Bedankt. Super om hier gebruik van te kunnen maken!

groeten,
Jan Paul
_Peet1_
Ontdekker

Hallo, ik bots toevallig op deze berichten en ben ook wat verloren in de gebruiksaanwijzing van mijn sony 6000a.  U heeft hem al een paar keer ter beschikking gesteld via We Transfer maar zou het mogelijk zijn dat eventueel nog eens te doen ?

Met dank !

 

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Met plezier. Het de indeling van het menu is het enige zwakke van Sony. En de hoeveelheid instellngen is, zeker voor een beginner, om een beetje wanhopig van te worden. Nergens voor nodig als je het allemaal in de juiste relatie ter beschikking hebt. Vandaar dat ik het graag deel, zodat je meer plezier van deze fantastische camera kan beleven. Volgens mij is er geen betere, tenzij je vooral ook wilt filmen (dan denk ik dat de A6300 beter is, of als je hele grote afdrukken wilt maken. Dan een full frame camera.

 

Graag een reactie of vragen "waarom" of andere meningen over instellingen. Daar kan ik dan ook weer van leren.

 

Hierbij de link: https://we.tl/HxYEVrCx6j

 

Veel plezier ermee

emiel05-01-59
Ontdekker

Hoe kan ik jou handleiding in mijn bezit krijgen, ga deze camera aanschaffen en kan een compacte handleiding goed gebruiken.

mijn e-mail adres is: XXXXXXX

 

 

<persoonlijke gegevens verwijderd>

 

profile.country.NL.title
Lucyyy-88
Ontdekker

Dat wil ik ook wel graag weten :slight_smile: heb de camera al een tijdje maar een compacte makkelijke handleiding is heel gewenst! Mijn mail adres is: XXXXXX

 

Alvast erg bedankt! 

 

 

<persoonlijke gegevens verwijderd>

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Vroeger kende Sony alleen "handleidingen".

Die waren lang, en je wist nauwelijks waar je moest zoeken.

 

Nu hebben ze intussen al een paar jaar: "Help gidsen".

En die zijn veel vriendelijker in gebruik.

Je kunt ze zelf downloaden bij Sony. En downloaden op je computer.

 

Ga op de Sony Site, naar 't type camera, waarvan je die helpgids wilt hebben.

In jullie geval dus de A6000. (Maar ze zijn er voor alle camera 's)

Ga dan naar ondersteuuning - productregistratie.

Ga dan naar handleidingen, en kies daar zowel de handleiding als de "help-gids.

Met name de help-gids is handzaam.

 

Succes.

Monalisa010
Ontdekker

Hallo , ik zou ook graag de verkorte handleiding link van Ronaldc willen hebben. Volgens de verkoper was de camera makkelijk te bedienen voor een beginner maar gelukkig ben ik niet de enige die er moeite mee heeft :-).

 

Heeft er iemand ook ervaringen met een leuke beginnersworkshop/cursus waar ze deze camera ook kennen?

Alvast bedankt.

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Emiel & Lucy, 

 

Ik heb jullie e-mailadressen verwijderd aangezien om veiligheidsredenen geen persoonlijke gegevens op het forum gedeeld mogen worden. 

 

Als jullie toch onderling contactgegevens willen uitleveren kunnen jullie elkaar een privébericht sturen door rechtsbovenin op het envelop-icoon te klikken en dan gewoon bij Verzenden naar de Gebruikersnaam van een ander forumlid te plaatsen.

 

Alvast bedankt voor jullie begrip.

 

Groet, 

Arthur