annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zwarte scherm met geluid tijdens het afspelen van 4K video via een USB STICK

vraagje10
Ontdekker

Zwarte scherm met geluid tijdens het afspelen van 4K video via een USB STICK

Hallo

 

Ik heb paar dagen geleden een Sony Bravia KD43X8305CBAEP 4K gekocht en ik wou paar 4K video's laten afspelen via mijn USB stick(video's van ongeveer 30min) maar ik krijg telkens een zwarte scherm met op de achtergrond geluiden van de video... 

 

De 4K video's van bijvoorbeeld "MPEG-2 TS-video (.ts)" worden zonder probleem afgespeeld maar bij de 4K video's van "MP4-video (.mp4)" krijg ik een zwart scherm met op de achtergrond de geluiden van de video zelf. Bij 1080P video's van mp4 heb ik geen problemen, het probleem zit enkel bij 4K video's van mp4

 

Ik heb dit ook bij de VLC player bij mijn tv geprobeerd maar ik krijg hetzelfde probleem...

 

Wat kan ik doen? 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

@pa3eia, heb jij een oplossing voor dit issue?

vraagje10
Ontdekker

Help me alsjeblieft.... het model van mijn televisie is: SONY 43X8305CBAEP 4KUHD BLACK

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kan de USB poort  wel de 4k beelden wel aan?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
vraagje10
Ontdekker

Ja, als ik video's van 4K van youtube download naar mijn USB en het laat afspelen lukt het wel maar bij sommige belangrijke 4K video's krijg ik een zwarte scherm en op de achtergrond krijg ik geluid van de video.

 

Daar moet toch iets mis zijn, ook als ik die video's via de webbrowser van mijn sony tv laat spelen hetzelfde probleem. Dus ik denk niet dat het met mijn USB te maken heeft...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @vraagje10

 

Probeer een andere videospeler. Esexplorer, KODI of VLC zijn betere opties dan de standaardvideo applicatie. 

vraagje10
Ontdekker

Helaas krijg ik alweer hetzelfde probleem...

 

Ik heb het ook via een andere USB geprobeert maar alweer hetzelfde

Als ik dezelfde video's in 1080p wil laten afspelen ipv 4K werkt het wel maar die van 4K niet....

 

Ik had sony gebeld en zij zeiden dat de video's misschien gecodeerd zouden kunnen zijn maar waarom zou ik dezelfde video in 1080P wel kunnen laten afspelen maar die van 4K niet, lijkt me toch sterk...

 

Het gaat hier om video's van 18+

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk een is de bestandsindeling van de 18+ 4k video anders.

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!