annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

witte vlekken (wolken) en flikkerend beeld bij onze nieuwe SONY KD 65S8505 CB

Guntherdebelie
Ontdekker

witte vlekken (wolken) en flikkerend beeld bij onze nieuwe SONY KD 65S8505 CB

IMG_5715.JPGVorig maand een nieuwe 4K SONY KD 65S8505 CB gekocht.

Groot was de teleurstelling dat het beeld vooral bij donkere passages regelmatig begint te flikkeren, niet fel, maar wel heel storend.

Ook verschijnen er (ook vooral bij donkere passages) witte wolkachtige vlekken op het beeld.

Ik heb inmiddels Sony gecontacteerd en ze gaan me volgend week bellen om eens langs te komen.

ZIjn er nog mensen met dergelijke problemen ?

 

Groeten, Gunther

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Bij sommige gebruiker is de oplossing om met een zachte doek het gehele scherm licht te masseren.

 

suc6 emee,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Guntherdebelie
Ontdekker

Heb dat inderdaad geprobeerd (bedankt voor de tip), maar de witte wolken zijn er nog steeds en het beeld flikkert nog steeds (vooral heel duidelijk) bij donkere passages.

Er is vorige week contact met Sony opgenomen en ze gingen vandaag iemand langs sturen.

 

Er is vandaag dus een technieker langs geweest met een NIEUW toestel, maar met exact HETZELFDE probleem.

De technieker heeft Sony opgebeld en kreeg daar te horen dat het 'eigen' is aan dat toestel.

 

We kregen de keuze : ofwel het nieuwe toestel nemen of ons oude houden !!!!

 

We zijn ABSOLUUT NIET akkoord met deze beslissing !!

 

Er is ondertussen een dossier opgemaakt en ze gaan ons volgende week bellen.

Benieuwd wat ze gaan beslissen, hopelijk een passende oplossing, want wij gaan het hier ABSOLUUT niet bij laten !

Wordt vervolgd.....

 

 

mmsouli
Ontdekker

Ik heb dit dus ook met de KD-65S8005C.

En tevens heb ik zeer slecht beeld met gewone TV uitzending.

Word vervolgt.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit toestel heeft een instelling die de backlight aanpast per scene. Als je dit uitschakelt, dan flikkert het beeld niet meer.