annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Weer een Sony?

Hosh3130
Nieuw

Weer een Sony?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede opvolger voor mijn Sony TV. Beeld is nog wel goed, maar ik wil graag een plattere TV zodat deze nog dichter tegen de muur aan kan . We hebben voor deze destijds eigenlijk weinig research gedaan en meer aangeschaft op de gok. Tips zijn welkom.

 

Heeft er iemand advies en is een Sony nog wel de beste keuze? Ik lees een en ander over problemen met apps en dat de kwaliteit minder is geworden. Ook wil ik graag weten of de nieuwe Sony TV's nog te programmeren zijn op onze Logitech all in 1 afstandsbediening?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De kwaliteit van de huidige 2015 en 2016 Bravia's is uitmuntend. De problemen met somminge apps in Android worden regelmatig geupdate door de versterker zelf en hier op heeft Sony geen enkele bemoeienis mee. Het is mogelijk om de Sony Bravia ook op de Logitech te programmeren.

 

De keuze is natuurlijk afhankelijk van wat je er wil voor uitgegeven, de 2015 serie is goedkoper als de 2016 serie.

 

suc6 met de keuze,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

tuurlijk zijn er wat probleempjes op de android platform,ga er vanuit dat sony dat netjkes oplost

maaaaar moet zeggen dat sony tv,s een uitmuntend scherm hebben,een degelijk aparaat,beeld kwaliteit vind ik geweldig,aangezien ik twee merken hier heb,blijf ik het beeld van sony gewoon super vinden

maar dat is mijn mening

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Hosh3130, natuurlijk. 

Wat had je zelf in gedachten al? Wil je 4K? Op wat voor afstand zit je van de TV? 

En heb je een budget? 

 

Logitech Harmony werkt zeker. Je kunt echter ook Bravia Sync gebruiken. Dan heb je maar 1 afstandsbediening nodig voor al je apparaten, zonder dat deze speciaal hoeft te zijn.