annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Spontaan oplichten blauwe LED

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Spontaan oplichten blauwe LED

Sinds ik sideview heb geïnstalleerd zie ik regelmatig blauw licht onder in beeld.

Ik vraag me af of dit normaal is of is mijn tv niet in orde

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Ja dat is ook mogelijk een update of zo.

Ik zat vannacht HBO on demand te kijken en gebeurt het wel 3 keer binnen een uur toen mn telefoon de Wi-Fi uitgezet daarna gebeurde he niet meer.

Kan ook toeval zijn natuurlijk.

Ik ben benieuwd of er iemand op dit forum kan uitleggen wat het nu precies betekent.

Nog bedankt voor je reactie..

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Voor zover ik weet maakt hij dan verbinding met de app en is hij deze aan het actualiseren/updaten.

Als je dit irritant vindt, zou je dit als het goed is uit moeten kunnen schakelen bij de instellingen betreffende de LED.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zoals ik al zei, de app stond niet aan en was niet geactiveerd op zowel de tablet of telefoon.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Ik reageerde met mijn vorige post eigenlijk op @Marc14161

 

Jij stelde in je post dat je dacht een blauwe gloed te hebben gezien, wellicht was dit wat anders? Hoe zeker ben je ervan dat dit zo was en heb je het wellicht ondertussen al weer eens meegemaakt?

Je zegt dat de app uit was, bedoel je op de tv? Maar hoe uit is een app op de tv, als je hem niet gebruikt wil niet zeggen dat deze niets meer doet. Daarnaast, je gebruikt sideview wel, dus wellicht wou de tv wel een update uitvoeren hiervoor, en probeerde misschien wel verbinding te krijgen.

profile.country.NL.title
owentje82
Lid

Die blauwe gloed in het beeld heb ik ook een aantal keren gezien op mijn tv. En ik had niet de App op mijn telefoon aanstaan oid.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vanavond (22.25) de blauwe gloed onderin weer gezien.

Ben toch wel nieuwsgierig wat het nu eigenlijk inhoud.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

original.jpg

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!