annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Spontaan oplichten blauwe LED

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Spontaan oplichten blauwe LED

Sinds ik sideview heb geïnstalleerd zie ik regelmatig blauw licht onder in beeld.

Ik vraag me af of dit normaal is of is mijn tv niet in orde

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sideview???

Bedoel je Video & TV Sideview???

 

Video & TV Sideview  hoeft niet op de TV worden geinstalleerd, alleen eventueel op een Tablet of Telefoon.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Jaja dat bedoel ik

En de app heb ik op mn telefoon geïnstalleerd.

Als ik verbinding maak met mn telefoon of als ik meldingen krijg op de app kleurt de led onderaan de tv blauw en onder in beeld kleurt t ook even blauw.

Ik vraag me af of dit normaal is.

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Je geeft het antwoord zelf al :wink:  Led kleurt op om aan te geven dat je verbinding hebt.

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Thanks voor je reactie maar is het ook normaal dat onderin het beeld van de tv zodra de led oplicht ook even een blauwe gloed te zien is ??

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nou, nee eigenlijk niet. 

 

Als de LED van de sensor onder je TV doorkomt tot in het beeld zelf. Dat lijkt me niet de bedoeling. 

 

Heb je er erg last van? Of is het alleen het moment dat je de app gebruikt?

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Het is alleen vlak boven de sensor en duurt 1 seconde alleen als je verbinding maakt en soms als er een bepaalde melding op de app binnenkomt maar niet storend hoor.

Maar ik ben wel benieuwd of dit bij meer tv's gebeurt.

profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

Dit is standaard als TVview contact maakt met de tv. Bij het instellen van de timr omt er een oranjegloed onder in het beeld.

profile.country.NL.title
Marc14161
Lid

Hier heb ik wat aan bedankt voor je antwoord.

Als meer mensen dit zich afvragen hebben zij hier ook wat aan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gisterenavond dacht ik ook iets te zien onderin het beeld, vanavond nadat het toestel 75 minuten ingeschakeld was zagen we ook 1x een blauwe gloed onderin het midden van het beeld wat niet in de TV uitzending thuis hoorde, zonder dat TV SideView op welk apparaat ook geactiveerd was. De LED aan de onderkant is niet aangegaan, staat hier ingesteld op respons van de afstandbediening. Mogelijk is het een (Google) update van een of andere applicatie uit de PlayStore o.i.d.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!