annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony bravia vraag

joostb1977
Ontdekker

sony bravia vraag

Ik heb een Sony Bravia KDL-32W655A en ik heb/had de gewoonte om films en tv-programma's te kijken m.b.v. een USB-stick. Die stopte ik gewoon in het apparaat en dan kon ik de films e.d. afspelen. Nu is het zo dat dit van de een op de andere dag niet meer werkt - ik kan ook geen films meer kijken die ik eerst wel gewoon kon zien. Hij vindt het apparaat wel, maar als ik dus 1 van de programma's aanklik (die hij nog wel kan benoemen, maar dan zonder de kleine pictogrammen), dan lijkt de tv vast te lopen. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor? Waar kan het aan liggen?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is er een update uitgevoerd?

Probeer eens een reset uit te voeren, desnoods ook een harde reset.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
joostb1977
Ontdekker

hoe weet je of er een update uitgevoerd is? 

 

Wat is een reset en/of een harde reset? Ik heb wel al de stekker er een halve minuut uitgehad, maar dat hielp niet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update is natuurlijjk via de ondersteunings pagina van het toestel beschikbaar, zo ook de gebruikershandleiding.

 

Je heb het over verschillende films, staan deze op verschillende USB-sticks?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
joostb1977
Ontdekker

Ze staan allemaal op dezelfde USB-stick. Ik heb er daar maar 1 van, maar ik betwijfel of het daar aan ligt, ik heb hem gecontroleerd op fouten en als ik hem in de pc heb dan kan ik wel gewoon de films kijken. 

 

Volgens mij kon ik alleen bij de instellingen-pagina zien dat de updates automatisch werden gedaan, niet wanneer de laatste plaats heeft gevonden. 

 

Een harde reset, is dat als je terug gaat naar de fabrieksinstellingen? Die optie had ik inderdaad ergens zien staan. Wat houdt dat precies in, moet ik dan al mijn zenders weer opnieuw opzoeken of iets dergelijks of heeft dat daar geen effect op? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat ik daar lees is de laatste update van 17 november.

 

Voor automatische update moet het toestel natuurlijk wel aan internet aangesloten zijn, en natuurlijk op "aan" staan.

 

Helaas met "terug naar fqbrieksinstelling" zijn alle aangepaste instelling teruggezet op standaard.

De zenderlijst kan je exporteren om daarna na fabriekinstellingen weer te importeren.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
joostb1977
Ontdekker

Ik kijk tv via internet/interactieve tv  (alles-in-1 pakket), betekent dat dan niet automatisch dat de tv is aangesloten op internet? (automatische updates staat inderdaad op aan).

 

Ik weet niet hoe je een zenderlijst moet exporteren en daarna weer importeren. Die vindt hij op de een of andere manier niet vanzelf terug ofzo? Volgens mij heb ik verder geen instellingen aangepast dus dat lijkt me geen probleem.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begrijp eerlijk gezegd niet hoedat je TV kijkt op welke ingang met of zonder een extra kastje.

 

De update (v4560) is hier te vinden, vergelijk het versie nummer maar eens met de versie in het toestel.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
joostb1977
Ontdekker

https://www.kpn.com/televisie.htm ik heb hun interactieve tv - er zit inderdaad zo'n kastje bij, die aangesloten is op hun experia box. 

 

 

Ik zie trouwens dat mijn sw-versie: PKG3.009EUA  is. Dat betekent dus dat er geen software is geupdate de laatste tijd? (ik weet ook niet of mijn tv nou wel of geen toegang tot internet heeft).  Is dat het probleem, dat ik de software moet updaten? Als er geen updates hebben plaatsgevonden, dan begrijp ik niet waarom het probleem zich nu ineens voordoet.

djohnlord
Lid

itv van kpn gaat via de hdmi naar je tv,je tv ken op wifi,maar liever op lan kabel,vanuit je experia