Deel jouw ervaring!
wat een [verwijderd] tv
eerst hdmi kapot nieuw mainboard
start telkens opnieuw spotaan op
nieuwe tv gehad deze heeft hetzelfde probleem
ik wil graag een ander model of geld retour maar helaas sony zegt ja we kunnen niets meer doen
vraag maar bij de mediamarkt of je hem mag omruilen
dit mag ik bij mediamarkt wel maar dan moet sony mail sturen dat mijn tv niet goed werkt
maaar hier werkt sony niet aan mee
een tip koop nooit geen android tv
Hi banjoke,
Dankjewel voor je bericht. Je had een woord in je bericht staan die tegen de regels is, vandaar dat je bericht wat is gecensureerd. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw Sony TV en de service van Sony. Ik heb je klacht geëscaleerd en iemand van Support zal je verder helpen.
Groet,
ThomSBNL
Welkom in de Sony Community,
Voor een garantie probleem dient de consument de verkopende winkel (MediaMarkt) aansprakelijk te stellen en niet rechtstreeks Sony.
Kan me geheel niet vinden in je tip, ben een tevreden Android gebruiker.
suc6 ermee,
73's
dat helpen kan je vergeten bij sony heb telefoon gehad probeer het maar bij de verkoper met andere woorden succes met je tv
dan zal jou tv werken staan genoeg mensen op met dezelfde problemen
banjoke schreef:
dat helpen kan je vergeten bij sony heb telefoon gehad probeer het maar bij de verkoper met andere woorden succes met je tv
Met zo'n opmerking kan je waarschijnlijk enige hulp van uit Sony nu wel vergeten.
Nogmaals: voor garantie moet je het uitvechten met de MM en niet met Sony, die geven normaal alleen advies.
suc6 ermee,
73's