annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

satelliet los toevoegen lukt niet.

profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

satelliet los toevoegen lukt niet.

via de "voorkeur"satelliet, heb ik van alle vier de sat de originele "fast scan lijst"van CD binnen, en kan ook prima kijken via de kaart.  MAW: de hardware lijkt in orde.  Zowel de drie ASTRA's en de HOTBIRD kan ik zenders/kanalen bekijken.

 

Nu probeer ik een algemene scan te doen (alle zenders) want ik wil wat extra zenders kijken, welke niet in de lijst staat van CD. Maar ik kan niet de sat's ingeven in de lijst. Deze blijft gewoon grijs. Ik kan wel de DiSecq gegevens instellen ( A, B, C, D) maar in alle vier de gevallen blijft de SAT staan op ASTRA 1 (19,2), en dat kan ik niet veranderen, deze blijft grijs.

 

Waar kan ik dat instellen?

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Arie_mx5
Lid

In mijn optiek had Sony beter Enigma2 kunnen gebruiken dan Android.

Een zeer slechte en onverstandige keuze van sony om met Google/Android in zee te gaan.

Android killed Sony tv.
profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Heb hetzelfde probleem draaibaar ondersteunt hij niet idd geen usals .Echt jammer . Maar vraag em af of er wel tvs zijn die usals ondersteunen .Mijn oude sharp deed dat ook niet . Overgens ik heb zelf phillps ontvangers gehad humax en dreambox .En had er alles in een handomdraai opstaan  .Ik heb het met de tv een keer geprobeerd op de 28.2 maar ben er mee gestopt . 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Het lukt wel om kanalen in te lezen, maar de gene die de interface bedacht heeft, heeft denk ik nooit met een SAT ontvanger gewerkt die wel voor hobbiisten gemaakty was. Er is dan ook maar 1 oplossing voor en dat is de interface geheel opnieuw maken. Want om nu 1 knaal toe te voegen, moet je eerst alle 3 de overige SATS uitzetten (zeer omslachtig), dan de frequentie voor de overgebleven toevoegen. Dan een START doen, daarna is de hele transponder teogevoegd. EN vervolgens moet je in de kanalen lijst uitvinden op welk nummer deze terecht gekomen is. Daarna de overige kanalen weggooien heeft geen zin, want na wisselen tussen KABEL en SAT, zal hij spontaan weer alle kanalen toevoegen in de volgorde die hij leuk vind.