annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RTL XL gemist NOOIT op Sony

RaluFF
Lid

RTL XL gemist NOOIT op Sony

RTL geeft bij navraag aan dat zij de RTL Xl app niet  ondersteunien voor  Sony producten en dit ook niet van plan zijn. De kosten zijn te hoog en het aantal gebruikers te laag. 

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nooit is een beetje een extreem statement. 

Vooral omdat de TV's met Android TV over een maand er waarschijnlijk gewoon toegang toe hebben. 

RaluFF
Lid

Hieronder de reactie van RTL waarop mijn post is gebaseerd. ....

 

Servicemedewerker 1 (RTL XL)

11 mrt. 19:19

Beste ....

Bedankt voor je bericht. Wij bieden helaas geen ondersteuning voor Sony Smart TV's en zijn dit ook niet van plan. Het ondersteunen van apparaten is uiteraard niet kostenloos. De beslissing om een apparaat te ondersteunen hangt in de regel dan ook af van het aantal gebruikers. We kunnen je aanraden te kijken via wel ondersteunde apparaten, zie http://rtlxl.nl/#!/beschikbaar . Onze excuses voor het ongemak. Wel is het overigens mogelijk om op recente modellen Sony Smart TV te kijken naar Videoland, hier zijn ook enkele RTL series te zien (zie https://www.videoland.com/series). Daarnaast ondersteunt RTL XL binnenkort Google Chromecast en Apple TV, hiermee kan je het beeld van andere apparaten op je TV krijgen. Uiteraard hopen we dat je nog van ons aanbod kan genieten.

Met vriendelijke groet,
Team RTL XL

RaluFF
Lid

Nog een kleiene toevoeging:

 

De televisies met een 4k-paneel worden voorzien van Android TV. Ook de nieuwe W75C-, W80C- en W85C-modellen, die met een full-hd-paneel zijn uitgerust, krijgen Android TV. Goedkopere full-hd-televisies moeten het met Sony's eigen smart-tv-software doen....

 

Conclusie: met jebesaande TV en/of een home cinemaset veranderd er niets...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dus wat ik zei klopt dus? 

 

RTL besluit het niet te ondersteunen, dat is hun keuze. 

Vanaf volgende maand kan het wel met de toestellen die in de winkel liggen. 

RaluFF
Lid

Dat weet ik nog niet omdat ook bij Android TV  niet alle functies in alle regio's beschikbaar zijn. Op basis van de huidige ervaringen zeg ik eerst zien dan geloven.

RaluFF
Lid

PS. Staat nog niet als beschikbaar op rtlxl.nl/#!/besckhikbaar...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Logisch, de toestellen zijn nog niet uit. 

Waarom maak je je hier zo druk om? Als je dit echt zo belangrijk vindt, kan je ook via de browser de site benaderen en kan je het daar op bekijken. Opslaan in de favorieten en het is nagenoeg hetzelfde. 

En veel randapparatuur ondersteund het, is dat ook geen optie? 

Ik heb de nieuwste android tv en geen app van rtlxl en het afspelen op de ingebouwde googlecast werkt het ook niet. Het is gewoon een en al waardeloos. Om maar even te reageren op je bericht eerst zien dan geloven

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij andere merken is de app ook sinds kort verwijderd, zal wel met uitzendrechten te maken hebben.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!