annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe applicatie "Pathé Thuis"

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nieuwe applicatie "Pathé Thuis"

Met de Firmware update van afgelopen week is de applicatie "Pathé Thuis" te gebruiken.

 

Film gemist in de bioscoop of kijk je liever thuis? Kijk nu ook direct film op Sony TV via Pathé Thuis.

Vertel ons naar welke film jij het meest uitkijkt en maak kans op je eerste film kado!
Bekijk het meest actuele aanbod: http://www.pathe-thuis.nl/films

Algemene voorwaarden: http://on.fb.me/1kXus6d

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
onnokalverda
Lid

Voor zover ik dit kan beoordelen geldt de Pathé app alleen voor een smart tv. Het zou toch eenvoudig moeten zijn de app ook toe te voegen aan SEN?

Nu an ik Pathé thuis niet op mijn BD systeem gebruiken en dat gebruik ik meestal om online films te zien. Via de postcodeloterij een voucher gekregen om een paar films te bekijken, maar alleen op de pc is toch een wat kleiner scherm en ja het kan natuurlijk via een omweg maar het zou toch makkleijk zijn als de app ook draaide op mijn BD systeem:BDV-N5200W

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij mijn weten is de Pathé Thuis app beschikbaar via het SEN netwerk op bijna iedere TV, HT/BT systeem en Playstation.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
onnokalverda
Lid

Ik heb hem nog niet gevonden, maar erg is dat niet. Pathé is niet aan te bevelen. Het is relatief duur en goede films zijn alleen om te kopen, met mijn voucher kan ik maar weinig. Maar het aanbod is verder ook nogal beperkt. Er zijn echt betere.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier op de oude BVD-E370 is de Pathé Thuis app ook niet meer beschikbaar. Mogelijk lukt het bij je via een tablet of telefoon en dan te casten naar je toestel.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
onnokalverda
Lid

Bedankt voor je advies, dat lukt dan wel, maar ik wordt nog steeds niet blij van Pathë. De ervaring met de 4 gratis films was voldoende om geen films te huren of zo.