annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ledlamp brandt KD-49X8309, graag uitleg

Ledlamp brandt KD-49X8309, graag uitleg

Sinds een kleine 2 maanden deze tv.

Ik heb de automatische Sony updates uitgeschakeld alsook de Google update en nog wel wat.

Nu brandt er 's morgens vroeg als ik opsta af en toe het witte ledlampje voor aan de tv.

Kan de tv met de AB aanzetten, maar vervolgens niet meer uit, ook niet achterop de tv. Hij reageert nergens meer op. Moet dan de stekker er uit trekken en dan is alles weer uit.

Zijn er nog anderen die in alle vroegte updates op de tv uitvoeren, zoals Ziggo met de gids etc of You tube en andere apps?

Eigenlijk heb ik dit liever niet.

 

Ziggo ci+ module.

Ik heb de laatste firmware update erop staan en zou graag eens uitleg willen hoe dit werkt/kan.

Kan ik via de AB resetten?

 

 

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Resetten met de afstandsbediening kan (een verse restart is in deze gevallen sowieso een goed begin), houd de uit-knop op de afstandsbediening een 10 seconden ingedrukt, de tv zal dan opnieuw opstarten. Via het menu kan het ook, ga dan naar instellingen en onder het kopje tv helemaal naar rechts vind je 'over', als je deze kiest staat hier ook opnieuw opstarten bij.

Mocht na een complete juiste herstart de problemen zich nog voordoen, doe dan een factory reset.

Rest nog steeds de vraag of dat witte standby ledlampje ook brandt indien er op de achtergrond updates plaatsvinden...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De witte standby led brand als het toestel aanstaat, als er een update binnen rolt en deze is geinstalleerd krijg je tijdelijk een blauwe gloed onderin het beeld te zien.

 

De led is uit te zetten in instellingen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ok. Maar waarom brand het led af en toe als de tv uit staat?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

original.jpg

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


wateenonzinallemaal schreef:

Ok. Maar waarom brand het led af en toe als de tv uit staat?


Dan staat het toestel dus niet uit. Als je merkt dat lamp brand, probeer eens de AB te gebruiken om het volume hoger of lager te doen. Zie je snel genoeg of het toestel echt aan staat.