annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL48-WD650 doet zeer vreemd na update; help.

profile.country.NL.title
Navigator101B
Nieuw

KDL48-WD650 doet zeer vreemd na update; help.

Beste mensen,

 

Ik heb sinds een week een KDL48-WD650 thuis en was best tevreden.

Zojuist heb ik via internet een update gedraait en heb nu versie v8.207-1000-1.300-01

 

En hier begint het ook gelijk; de TV springt na 1 of 2 minuten vanzelf over op een ander (hoog) kanaal.

Nummers zijn niet meer als drie positie's zichtbaar, maar als vier; je zet hem op 0008 bijvoorbeeld. Dat kan je echter niet invoeren; als je "8" invoert, zegt hij dat hij de zender niet kent en als je er een 0 (of een paar) voor doet, pakt hij gewoon niet.

 

Kanaal 8 is bijvoorbeeld ook weg, zelfs in de "guide" gaat hij van 0007 naar 0009.......

 

Vaak als hij over gesprongen is van kanaal, krijg ik daarna de melding dat mijn abonnement niet goed is (E16) en dat blijft dan ook een hele tijd.

 

Ik heb al getracht de fabrieksinstellingen terug te zetten; dat lukte, maar lostte de problemen niet op.

 

Wat kan ik nog proberen?

Ik heb de tv bij bol.com gekocht; hoe doe ik dat nu met een reparatie/monteur oid, weet iemand dat mocht het nodig zijn?

 

Alvast bedankt.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Navigator101B,

 

Wat vervelend dat je TV vreemd doet na de update! 

Het handigst is als je contact opneemt met Sony Support: http://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email?cat=lcd-tvs-wd60x_w60xd_wd65x_w65xd-series

Succes!

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Het algemene advies luid na een update om de "powerreset" uit te voeren.

Powerreset: groene knop ongeveer 5 a 10 sec ingedrukt te houden tot dat de WD650 uitschakelt.

 

Het plotseling ontbreken van diverse voorkeur kanalen lijkt erop dat er problemen met de signaalsterkte zijn.

Wat is de signaalsterkte/signaaldiagnose als deze voorkeuze kanalen er wel zijn?

 

Ik ga er vanuit dat de WD650 met de coax kabel op een digitaal netwerk.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!