annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Inactiviteit uitschakelen ( eco )

OPGELOST
profile.country.NL.title
GEMIPANA
Ontdekker

Inactiviteit uitschakelen ( eco )

Beste leden van de community,

 

Mijn tv uit de serie KD-49X8309C melde dat er een probleem was met de inactiviteit. Het stappenplan op google klopte van geen kant voor mijn tv vandaar hier de stappen.

Home-Instellingen-Kies rij met optie zenderinstallatie-Naar rechts-Kies optie verbruik-Kies eco-Schakel inactiviteit uit-Klaar.

 

Groet,

 

Geert

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
GEMIPANA
Ontdekker

Beste,

 

Bij Google heb ik ingevoerd inactiviteit uitschakelen. Er kwamen diversen hits maar niet die voor mijn model Sony tv. Uiteindelijk ben ik er zelf uitgekomen en het stappenplan gepost voor mijn mede leden van de community. Kan u mij uitleggen waarom u mij berichte en een reactie wilt van mij. Helaas kan ik die u niet geven omdat ik diversen opties op internet hebt bekeken. Wat ik wel een beetje vreemd vind is de reactie van u, heb ik iets gedaan wat in de ogen van Sony niet door de beugel kon? Mocht dat zo zijn wilt u dan zo vriendelijk zijn mij dat te laten weten, bij voorbaat mijn dank. 

 

Met vriendelijke groet,

 

G. van Voorn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, dat ik naar de Google link vroeg. Volgens mij heb je helemaal niks verkeerd gedaan. Ik toch ook niet?

 

Maar ik heb U niet bericht, hoogstwaarschijnlijk staat er in je eigen Community instellingen aangevinkt dat je een email notificatie krijgt zodra er een antwoord in het topic wordt gegeven.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


GEMIPANA schreef:

Beste leden van de community,

 

Het stappenplan op google klopte van geen kant voor mijn tv vandaar hier de stappen.


Stappenplan op Google?

Wil dit dan ook weleens lezen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
GEMIPANA
Ontdekker

Beste,

 

Bij Google heb ik ingevoerd inactiviteit uitschakelen. Er kwamen diversen hits maar niet die voor mijn model Sony tv. Uiteindelijk ben ik er zelf uitgekomen en het stappenplan gepost voor mijn mede leden van de community. Kan u mij uitleggen waarom u mij berichte en een reactie wilt van mij. Helaas kan ik die u niet geven omdat ik diversen opties op internet hebt bekeken. Wat ik wel een beetje vreemd vind is de reactie van u, heb ik iets gedaan wat in de ogen van Sony niet door de beugel kon? Mocht dat zo zijn wilt u dan zo vriendelijk zijn mij dat te laten weten, bij voorbaat mijn dank. 

 

Met vriendelijke groet,

 

G. van Voorn

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, dat ik naar de Google link vroeg. Volgens mij heb je helemaal niks verkeerd gedaan. Ik toch ook niet?

 

Maar ik heb U niet bericht, hoogstwaarschijnlijk staat er in je eigen Community instellingen aangevinkt dat je een email notificatie krijgt zodra er een antwoord in het topic wordt gegeven.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!