annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe lang gaat het nog duren

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
willB187
Nieuw

Hoe lang gaat het nog duren

Beste Sony medewerkers,

Ik snap niet dat het zo lang moet duren voordat jullie Uitzending gemist en RTL gemist online gooien in jullie "appstore". Ik kan ook prima mijn laptop aansluiten en het dan gaan bekijken, maar ik merk aan veel mensen(op internet) dat ze zich irriteren (incl ik) aan het feit dat deze 2 apps niet beschikbaar zijn. Een kleine moeite voor jullie een groot gemak voor je klanten. Ik zie het antwoord graag te gemoet + een verwachte opleversdatum.

Groeten

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De app's zijn alleen toegankelijk i.c.m. NSZ-GS7.

http://www.sony.nl/product/google-tv/nsz-gs7#/overzicht

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.nl_NL.title
rehoman
Bezoeker

Voor wat het waard is, wil ik mij hier volledig bij aansluiten. Ook ik zou het als een welkome aanvulling vinden van het Sony Entertainment Network (SEN).

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom willB187,

Dit is iets wat ikzelf ook graag op mijn TV zou willen. Technisch zal dit inderdaad een kleine moeite zijn, maar het zal wel een overeenkomst gerelateerd probleem zijn tussen Sony en Uitzending/RTL gemist.

Het zou wel prettig zijn als we van Sony te horen kregen of dit in de toekomst nog gerealiseerd gaat worden en zoja wanneer en voor welke types.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De app's zijn alleen toegankelijk i.c.m. NSZ-GS7.

http://www.sony.nl/product/google-tv/nsz-gs7#/overzicht

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Heeft idd te maken met overeenkomst tussen beide partijen.

De content-leveranciers vragen erg hoge bedragen ivm copyrights ed.

En als je over de hele wereld tv's verkoopt moet je als fabrikant afwegingen maken...

Dus of het nog komt: Joost mag het weten.

profile.country.nl_NL.title
KevskiVD
Nieuw

Als HBB TV ook ondersteund zou worden voor de regio Nederland zou het via kabelproviders die het HBB TV signaal doorgeven mogelijk kunnen zijn via de rode knop.

Helaas werkt dit momenteel alleen als je de TV instelt op de regio Duitsland.

Voor zover ik weet ondersteunen de 2011 modellen en nieuwer HBB TV.

In de instellingen staat wordt dit "Interactieve applicaties" o.i.d. genoemd, deze optie is uitgeschakeld.

Dat zou ook een mooie stap zijn, aangezien HBB TV een Europese standaard is voor interactieve applicaties.

Hier geeft iemand aan dat het op het 2012 model KDL-40HX750 geactiveerd zou moeten zijn na een firmware update:

http://help.publiekeomroep.nl/conversaties/sony-bravia-smart-tv-firmware-update-nu-wel-uitzendinggem...

Hopelijk wordt dit ook voor de andere 2011/2012 modellen uitgerold.

profile.country.nl_NL.title
willB187
Nieuw

Google TV = 100 euro weggooien, omdat een laptop aansluiten net zo makkelijk is...De beruchtte rode knop werkt bij mij niet.

Helaas, het is mij een raadsel waarom Samsung, Philips, LG etc etc hier wel allemaal geld voor hebben om die apps in hun store te zetten, maar als sony zo graag die google tv aan de man wilt brengen begint er wel iets te dagen.....

profile.country.nl_NL.title
tcviper
Ontdekker

Vind het ook belachelijk dat merken als Samsung en LG dit wel kunnen en wij als Sony fans constant maar achter lopen met RTL XL/Uitzending gemist en andere diensten. Zelfs Video Unlimited/Netflix en dergelijken zijn nog lang niet aanwezig op Sony producten terwijl het bij de concurrent al lang kan. Erg jammer en hoop dat Sony hier ook snel nog iets aan gaat doen, anders zijn we in de toekomst echt genoodzaakt over te stappen. Sony loopt constant overal achteraan ipv eens een keer voorop te lopen, echt jammer.

- Sony fan

Klaas7
Nieuw

Mis ook de rtlxl en npo app doordat deze apps missen koop ik een ander merk tv.

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Klaas7  ???? Dit is een draadje van dik 3 jaar oud.