Deel jouw ervaring!
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Meer info met dank aan @owentje82
73's
Meer info met dank aan @owentje82
73's
Wow, dit is toch wel een core functionaliteit van de app.... ik las het ook vanochtend in de App...
De ondersteuning eindigt trouwens per 24 maart, niet 24 mei...
Zie ook hier:
De app geeft in "Help in Informatie - Informatie" de datum van 24 mei 2017 aan.
73's
haaa, je hebt gelijk... ik dacht vanochtend toch echt meerdere keren march 24th te lezen...
Gaan de programma's nog te zien zijn op de tv dan? In guide,knop op de afstandsbediening?
ik veronderstel dat enkel de app wegvalt of deeltelijks....jammer want ik gebruikt meer de iPad nu voor de bediening en programma's te bekijken....
Misschien iemand een weet van een alternatief?
groeten
HC
Dat is toch geen oplossing. Je kon zelfs buiten je huis met deze app een opname instellen en dat kan nu niet meer. Sony biedt deze app zelf aan en haalt 'm dan (grotendeels) uit de lucht. Je kunt je productsupport toch niet zo maar beëindigen?
Welkom in de Sony Community,
De Xperia tablets zijn voorzien van een IR-oog om de applicatie uit de market te kunnen gebruiken op diverse Sony apparaten, weet niet ofdat de iPad ook is voorzien van een IR-oog.
De gids blijft zoizo beschikbaar op de Bravia's in de digitale mode.
73's
Wij kopen een sony smart tv een apple tv,2iphone 7(vrouw en ik)een ipad air2 en stemmen alles op elkaar af,om alles perfect te kunnen bedienen ....
Nu komt men af dat de app video&tv sidevieuw ermee stopt,das straf!!!
Word wakker bij sony! en maak eens de rekening die andere mensen doen om toestellen er op af te stemmen!
Hopelijk komen jullie met een oplossing voor jullie (jarenlange) trouwe klanten en wij zijn zeker niet de enige...
Groeten
HC
Sorry hoor,
Maar sla je nu niet een beetje te ver door? Om het nu een straf te noemen, en dat Sony wakker moet worden!!!
Sony stop niet met de applicatie, er worden alleen enkele functie's uitgeschakeld. Lees de start topic maar eens aandachtig opnieuw.
Begrijp niet wat je bedoeld met dat jullie beide alles op elkaar afstemmen met de TV Sideview applicatie.
Als trouwe klant van Sony heb je de laatste 2 a 3 jaar kunnen genieten van de gratis applicatie, die als extraatje ter beschikking werd gesteld voor de Bravia TV gebruikers.
Met de afstandbediening in de applicatie heb nog steeds je alle functie's tot je beschikking van je Bravia TV op je thuisnetwerk i.c.m. de TV Sideview applicatie.
73's