Deel jouw ervaring!
Ik heb in de community gelezen dat je met 'n ps4 wireless controller op de smart tv online spelletjes kunt spelen. Hoe verbind ik de gamepad met de tv?
De controller heeft via bluetooth verbinding met de tv. Via het menu (instellingen > toebehoren > dualshock4) kun je de controller aan de tv toewijzen.
Hallo,
Ik heb de controller aan de tv toegewezen, maar als ik daadwerkelijk 'n spel wil spelen reageerd de gamepad niet.
m.v.g.
Frank
Heb je al geprobeerd om de controller te verwijderen en opnieuw toe te wijzen aan de televisie? Wat ook kan is dat het aan de game/app ligt dat het niet goed ondersteund wordt. Kun je hier nog wat meer informatie over geven?
Bedankt voor je reactie, ik zal dit later thuis proberen. Maar normaal gesproken moet je met 'n PS4 contoller toch kunnen spelen?
Hoi,
Ik heb de Sony KD55XD8599. Deze tv staat vermeld op 'n lijst die ik van Sony heb ontvangen waarop staat welke tv's met de controller van de PS4 gespeeld kunnen worden.
m.v.g.
Frank
Ik heb mijn dual4 gamepad gekoppeld via de tv maar nu werken niet alle functie's van de pad enige wat werkt is de home en de terug knop zou de gampad defect zijn? Het is de cuh-zct1u.
meerde maken gekoppeld en ontkoppeld maar doet verder niks wie oh wie kan mij helpen.