annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Favorieten instellen in EPG

FransD58
Ontdekker

Favorieten instellen in EPG

Gisteren de nieuwste software ontvangen/geinstalleerd op mijn Sony KD 65CD8599. Ik moest, zoals er na de update werd aangeven mijn favorieten opnieuw instellen. Dat heb ik allemaal gedaan. Vervolgens heb ik mijn favoriete tv zenders in mijn eigen volgorde gezet.

Nu werrkt dat niet meer. Als ik naar "Guide"ga, krijg ik steeds de willejeurige volgorde van de door mij geselcteerde zenders en niet in de volgorde zoals ik heb aangegeven. Als ik vanuit Guide naar het Action menu ga en daar opnieuw aangeef dat ik mijn eigen favorieteninstellingen wil, veranderd dat zoals ik hebingesteld. Echtr de volgende keer is dat weer gewijzigd.

Doe ik iets verkeerd of zit er een bug in de nieuwste software update?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Je doet met je favorieten in de Guide niks verkeerd.

 

Maar waarom gebruik je favorieten? Het is mogelijk om je eigen indeling van de voorkeurs kanalen te maken via het toestel of via de PC met SonyEdit.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
FransD58
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord, maar helaas kan ik er niet zoveel mee.

 

Het is mogelijk om je eigen indeling van de voorkeurs kanalen te maken via het toestel

 

Dat is juist het prbleem. Ik maak mijn eigen indeling, maar zodra ik de "guide"verlaat is alles weer bij het oude. Hij slaat mijn indeling niet op. Tenminste, als ik mijn "guide"aanzet, moet ik vervolgens naar Action Menu om dan de guide indeling om  te zetten op eigen indeling. Wat daarna weer teniet wordt gedaan.

Ik heb een CI+ module.

 

 

Wat je bedoeld met Sony Edit is mij onduidelijk.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony Editor

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!