Deel jouw ervaring!
Gebruikte 49X8505B overgenomen van broer, gebruikte pc op mijn vorige Samsung TV.
Met deze krijg ik zodra videokaart drivers geladen zijn paars/groen beeld met slecht in elkaar overlopende kleuren.
Al probeert:
Andere hdmi ingangen
Andere hdmi kabel
Driver opnieuw geinstalleerd
Pixel instellingen naar rgb
Resoluties veranderd
Verversing frequenties veranderd
Nog niet probeert:
Firmware update
De laatste zou de 3.006 zijn zijn en ik blijk de 3.004 te hebben.
Automatische online update deed niets, moet met usb stick gaan proberen, verwacht er echter niet veel van, pc en videokaart zijn even oud als tv. 2014/15
De Android TV Box doet het wel goed.
Ten einde raad
Help
Naar mijn idee gaat het fout op de HDMI-uitgang van de pc.
suc6 ermee,
73's
zelfde pc, zelfde hdmi kabel, andere tv(Samsung) jou beurt weer
en dit is de Sony tv, heb 3 verschillende pc's probeert, 2 met amd videographics en 1 met Intel graphics, zelfde symptomen. Inmiddels is de firmware ook geupdated, geen verbetering.
Lukt het om het beeld aan te passen naar de ideale setting?
73's
Ik snap je vraag niet.
Het is geen beeldinstelling, de kleuren zijn corrupt alsof het maar 8 bits (256 kleuren) zijn en de kleuren kloppen niet met wat ze zouden moeten zijn.
Ik ben momenteel bezig met Sony ondersteuning hierover, ik laat weten als het gelukt is
In "Instellingen" is het beeld (Kleuren/Contrast enz.) aan te passen.
suc6 ermee,
73's
Ja, het beeld is aan te passen, maar kan er niet de corrupte kleuren mee laten verdwijnen.
Pa3eia: Ben je serieus of is dit een soort prank?
@Ronald66 schreef:
Pa3eia: Ben je serieus of is dit een soort prank?
Volgens mij zijn de leden die andere leden van de Sony Community proberen te helpen altijd serieus.
Jammer dat de HDMI video-setting op de PC als de X8505b wordt aangesloten nog niet vermeld wordt.
73's