annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.BE.title
redgyone
Ontdekker

Sony A99/2 Scherpstelprobleem

Ik ben een beetje ten einde raad en zeer teleurgesteld, vooral in mezelf en de werking van Sony toestellen. Heb dus na aarzelen de nieuwe versie gekocht van de 70-400G/2 (ipv de Tamron) en dit met mijn A99/2. het lukt langs geen kanten om BIF te nemen, de slaagpercentages liggen belachelijk laag. Ter verduidelijking, als het een stilzittende vogel is dan kan het nog wel lukken, maar zodra het ook maar vliegt of beweegt is het voor de kl....:rage:, de scherpstelling verspringt te pas en te onpas van het onderwerp en de beelden zelfs bij 2000/sec zijn zelden scherp. op de filmpjes ziet het er allemaal zo simpel uit maar dat is dus zelden iemand die vogels trekt. Dus komt hier de vraag, kan iemand mij helpen (les geven) om nu eindelijk eens toffe scherpe foto's te bekomen met de Sony combinaties, ik wil hier gerust geld voor betalen. Ik sta echt op het punt om alles te verkopen en een andere hoby te zoeken. Met mijn Sony A700 en een Sigma 50-500 had ik jaren terug betere resultaten, heb het gevoel hoe moderner het toestel hoe slechter ik fotografeer. Dus wie o wie kan mij helpen, en voor alle duidelijkheid, ik woon in West-Vlaanderen, dus liefst iemand uit West Vlaanderen of rond Sluis of tussen kust en Gent. 

bedankt voor jullie massale reacties die nu zullen komen :smiling:

mvg

Redgy

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp