- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???
Mam już na oku SONY DSLR-A550L Cena mnie troche powala, no ale trudno. Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały. Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport Z tego co się orientuje program SPORT oznacza robienie zdjęć w ruchu. Czy jakbym kupiła całą tą lustrzankę wraz z obiektywem (ta w linku) to mogłaby mnie zadowolić, jeżeli chodzi o robienie zdjęć w ruchu? Jakie inne lustrzanki SONY możecie polecić i obiektywy? Jestem zupełnym laikiem, ale chce wybrać dobrą lustrzankę. Pomożecie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
A tutaj jest przynajmniej napisane:
akumulator NP-FM500H,
ładowarka,
pasek,
kabel USB,
kabel wideo,
sterowniki,
oprogramowanie Image Data Converter SR, Image Data Lightbox SR, Picture Motion Browser,
instrukcja obsługi,
gwarancja
To wszystko jest zawartością każdego pudełka z lustrzanką Sony, żadna to rewelacja wymieniać to jako coś extra...
A torba fajna i tania, ale w opiniach piszą o słabej amortyzacji wstrząsów :smileyrolleyes:
Jagoda, weź proszę przestań czytać opisy w sieci bo nic nie kupisz.
Przecież to nie jest normalne, żeby istniały rankingi amortyzacji wstrząsów w torbach fotograficznych....torbę kupuje sie nie po to, żeby nią rzucać, tylko żeby przenosić w niej sprzęt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
To wszystko jest zawartością każdego pudełka z lustrzanką Sony, żadna to rewelacja wymieniać to jako coś extra...
Aha :smileyredface:
Jagoda, weź proszę przestań czytać opisy w sieci bo nic nie kupisz.
Może da się zrobić
A jeśli chodzi o filtry?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj