Podziel się wrażeniami!
jestem tu nowa pomyliłam się i dodałam zdjęcia nie tam gdzie trzeba więc robię to ponownie proszę o opinie
Hmmm no zwykłe zdjęcia bez przemyślenia...Zwłaszcza jeśli chodzi o te w zlewie. Tło jest wręcz okropne. Te na dole lepsze. Chyba jednak bardziej zależało Ci żeby pochwalić się dzieckiem niż zrobić dobre zdjęcie?
no chyba nie czytasz ja fotografuje dzieci tło nie jest ważne a nie myśl sobie,że wsadziłam specialnie dzieciaka do zlewu poprostu byla taka sytuacja więc ja ją wykorzystałam i zrobiłam zdjęcie
:lol: no chyba nie czytasz ja fotografuje dzieci tło nie jest ważne a nie myśl sobie,że wsadziłam specialnie dzieciaka do zlewu poprostu byla taka sytuacja więc ja ją wykorzystałam i zrobiłam zdjęcie
ok to Twoja opinia ja jestem tylko amatorem bede sie starac robic coraz to lepsze fotki
ok
Iza Tak tylko prywatnie- nie boisz się wklejac nagiego dziecka - zdjęcie można wykadrować- sieć to dośc specyficzne miejsce- nie mówię że ktoś na tym forum ma takie nie inne zamiary, ale jak to mówią strzeżonego.......
I powiem szczerze zgadzam się z Karolem 777- co do tła- poza tym to forum gdzie oceniane są zdjęcia, ekspozycja, kadr, ostrość i inne parametry- nikt nie twierdzi że dziecka nie masz slicznego ale na forum o fotografi ocenia się fotografię.
Zgadzam się z Judith i Karolem 777 zastanów się czy to dobry pomysł wrzucac na publiczne forum tak prywatne zdjecia ,tez mam dzieci ale bym sie nie odważyła biorac pod uwage fakt, że można pobrac twoje focie i zrobic z nimi co sie chce
Przepraszam jeśli Cię uraziłam ale taka jest rzeczywistość
zmiana specjalnie dla Ciebie
no to pochwalcie się swoimi fotami