annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000XM3 onderdelen

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

WH-1000XM3 onderdelen

Ik heb mijn WH-1000xm3 laten vallen, nu is het scharnier gebroken. Ik heb alles af gezocht maar tot op heden nog geen scharnier kunnen vinden. Is toch redelijk makkelijk zelf te vervangen. Op EBay kom ik wel wat losse onderdelen tegen een complete swivel voor ronde de 7 euro, maar verzendkosten van $ 20 en douanekosten $ 10. Is er iemand die een ander adres heeft, de officiele  site van Sony "Eet nederland" heeft hem ook niet. Zo'n simpel onderdeel!!

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook niet hier het reserve onderdeel te krijgen?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Nee, daar heb ik het ook niet kunnen vinden.

Bedankt!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zou als ik jouw was het via de telefoon ook nog proberen, het is een onderdeel wat regelmatig defect raakt.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Zal het eens gaan proberen!!

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Heb contact gekregen met ESR , wat een geweldig bedrijf. Nog gewoon iemand aan de lijn die met je meedenkt, kun je dat scharnier dan vervangen, vraagt hij? Ga meteen even kijken en samen over te telefoon uitgelegd hoe je erbij komt, onderdeel heeft geen eens een part. nummer in de service manual. Hij zegt ik heb hier wel een sloop headset en haal hem eruit en stuur hem op voor een klein bedrag. Duurde even toen een lege enveloppe van PostNL, sorry vastgezeten in de sorteermachine, onderdeel weg. Weer naar ESR gebeld, stuur er weer 1 op in andere verpakking. Heb er 2 gekregen en er in gezet, mijn Headset is weer in orde, TOP!!

 

Dus een pluim voor ESR, gelukkig dat zulke bedrijven nog bestaan!!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Obelix1959  schreef:

Heb contact gekregen met ESR , wat een geweldig bedrijf. Nog gewoon iemand aan de lijn die met je meedenkt, kun je dat scharnier dan vervangen, vraagt hij? Ga meteen even kijken en samen over te telefoon uitgelegd hoe je erbij komt, onderdeel heeft geen eens een part. nummer in de service manual. Hij zegt ik heb hier wel een sloop headset en haal hem eruit en stuur hem op voor een klein bedrag. Duurde even toen een lege enveloppe van PostNL, sorry vastgezeten in de sorteermachine, onderdeel weg. Weer naar ESR gebeld, stuur er weer 1 op in andere verpakking. Heb er 2 gekregen en er in gezet, mijn Headset is weer in orde, TOP!!

 

Dus een pluim voor ESR, gelukkig dat zulke bedrijven nog bestaan!!


Grandioos dat het zo eindelijk is opgelost.

 

Bedankt voor je feedback,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
opgerobt
Ontdekker

In de afgelopen weken takelde mijn sony WH-1000xm3 redelijk snel af. Helaas brak er een stukje af aan de rechterkant van de hoofdband (zie voorbeeld van anderen hieronder). niet veel later is aan de rechter buitenkant een stuk afgebroken en wil ik dit onderdeel graag vervangen. N.a.v. wat zoeken op internet lijkt dit een aardig gemakkelijke klus om te repareren. het blijkt een stuk lastiger het juiste onderdeel te vinden.


De website van sony stuurt me naar https://www.eetgroup.com/nl-nl/ welke het onderdeel helemaal niet heeft.
Na een belletje naar de klantenservice word mij gemeld dat ik op https://www.easyrepair.be/nl/webshop-keuze/ moet kijken. Wederom niet beschikbaar. Dan word ik doorgestuurd naar http://www.esronline.nl/ heb kort gebeld waarin werd aangegeven dat dit onderdeel niet beschikbaar is.

ik kan op internet wel b-parts vinden maar zou graag officiele onderdelen vinden een andere optie zou 3d printen zijn maar dat lijkt me nogal veel werk voor een relatief snelle reparatie.

Iemand dit onderdeel gevonden, of zijn er tips waar ik deze kan vinden?

 

 

Voorbeeld van anderen die dit probleem hebben.
https://community.sonylatvija.com/t5/portable-audio/wh-1000xm3-headband-strap-broken-under-normal-us...

 

https://community.sonylatvija.com/t5/portable-audio/wh-1000xm3-headband-strap-broken-under-normal-us...

 

op de rode lijn gebroken

xm3 break.PNG

 

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Ik had hetzelfde, probleem zit bovenin, hij klemt niet meer dicht. Ik heb hem voorzichtig met secondenlijm dicht gelijmd met een klein stukje plastic en een klein beetje lijm aan de zijkant, waar jou rode pijl staat, was even knutselen maar is gelukt. Wees heel zuinig met de lijm. Hij doet het weer prima. De beugel vervangen kan maar dan moet de hele headset uit elkaar. incl kabelboom. Moet je wel een ervaren reparateur zijn die goed kan solderen ed. Maar bij ESR in Rotterdam kunnen ze je misschien ook wel helpen, waren bij mij heel behulpzaam.IMG_20211010_201322.jpg