annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wh-1000-xm3 gaat niet meer aan

OPGELOST
profile.country.NL.title
Frankz1971
Nieuw

wh-1000-xm3 gaat niet meer aan

hallo

 

ik heb sinds 22-1-2019 een WH-1000-XM3  koptelefoon waar ik op zich heel tevreden mee ben alleen deze gaat spontaan niet meer aan. ik heb al geprobeerd om deze op 2 manieren te resetten maar dat mag niet baten.

heeft iemand een suggestie of zou deze WH-1000XM3 - koptelefoon met Noise Cancelling de geest gegeven hebben na 2 1/2 jaar. dat zou wel heel erg snel zijn .

deze was niet echt goedkoop.

 

groeten,

 

Frank R

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Frankz1971
Nieuw

Hoi 

 

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Hij doet het weer maar ik heb het volgende gedaan.

Via YouTube naar een filmpje gekeken hoe je de batterij kunt vervangen. Zij gaven ook aan om eerst de batterij voor 15 minuten los te koppelen en dan nog eens te proberen. Dit leek er op dat dit niet de oplossing was. Toen las ik ergens op de site van Sony dat je de orginele USB c kabel moet gebruiken. Nadat ik dit gedaan had ging het laad lampje weer aan en na een paar uur had ik hem getest en hij deed het weer.

 

Groetjes Frank

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik neem aan dat je al op deze pagina hebt gekeken om een oplossing te zoeken?

Op deze pagina tref je de Sony Headphones Troubleshooting Guide.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lukt het wel om de hoofdtelefoon op te laden?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Frankz1971
Nieuw

Hoi 

 

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Hij doet het weer maar ik heb het volgende gedaan.

Via YouTube naar een filmpje gekeken hoe je de batterij kunt vervangen. Zij gaven ook aan om eerst de batterij voor 15 minuten los te koppelen en dan nog eens te proberen. Dit leek er op dat dit niet de oplossing was. Toen las ik ergens op de site van Sony dat je de orginele USB c kabel moet gebruiken. Nadat ik dit gedaan had ging het laad lampje weer aan en na een paar uur had ik hem getest en hij deed het weer.

 

Groetjes Frank