annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony MDR-XB75AP

OPGELOST
profile.country.NL.title
Landon1997
Ontdekker

Sony MDR-XB75AP

Een paar dagen geleden heb ik de Sony MDR-XB55AP gekocht omdat deze sinds kort ook in Nederland wordt verkocht. Ik was al een tijdje de 55 en 75 (buitenland) in de gaten aan het houden omdat ik sinds 2017 de Sony MDR-XB70AP gebruik.

 

Nu heb ik dus de 55 maar gekocht omdat ik zo van deze dopjes hou, maar het liefst heb ik toch een waardige upgrade welke dus de Sony MDR-XB75AP zou zijn.

 

Mijn vraag is: Komt deze ook naar Nederland, net als de Sony MDR-XB55AP?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @Landon1997 ,

 

Ik heb reactie ontvangen en meegekregen dat de Sony MDR-XB75AP niet naar Nederland zal komen. 

 

In Nederland hebben we voor dit model de door jou reeds gekochte MDR-XB55AP oordopjes, wat precies hetzelfde model is als de MDR-XB75AP.

 

Met vriendelijke groet, 

Suzanne 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @Landon1997 ,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik heb je vraag even intern voor je doorgezet. 

 

Zodra ik meer weet, breng ik je hiervan op de hoogte!

Met vriendelijke groet, 
Suzanne 

profile.country.NL.title
Landon1997
Ontdekker

Hoi @suzanne_sony ,

 

Super! Dank voor de snelle reactie. Ik zal het antwoord rustig afwachten.

profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @Landon1997 ,

 

Ik heb reactie ontvangen en meegekregen dat de Sony MDR-XB75AP niet naar Nederland zal komen. 

 

In Nederland hebben we voor dit model de door jou reeds gekochte MDR-XB55AP oordopjes, wat precies hetzelfde model is als de MDR-XB75AP.

 

Met vriendelijke groet, 

Suzanne 

profile.country.NL.title
Landon1997
Ontdekker

Aah nu snap ik ook waarom de specificaties veranderd waren op de website. Dus het zit eigenlijk gewoon tussen de oren 😄, ze zijn net zo goed. En inderdaad de bass is ook weer goed vergeleken mijn oude oordopjes, dus dat klopte wel. Alleen wel jammer dat dopjes zelf (hybride siliconen) iets ander materiaal zijn tegenwoordig, maarja desnoods zet ik de oude er weer op.

 

Bedankt voor het duidelijke antwoord op mijn vraag!