Deel jouw ervaring!
Beste,
Sinds kort heb ik probleem dat mijn tv een wifi verbinding kan maken maar er is geen internet mogelijk waardoor ik bv NETFLIX niet meer kan starten
Al geprobeerd met manuele scan op wifi als via de wps knop
Wie kan me helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
jkimpe schreef:
Ik bekijk eens de firmware, maar moeilijk om up te daten als je geen internet hebt denk ik ?
Hoe lost je probleem van data communicatie tussen de XD8305 en de telenet router op ?
Daar heeft Sony het volgende voor op de ondersteunings-pagina.
Eerst maar eens updaten naar 6.2602 (Nougat-Android 7), mogelijk is het netwerk probleem dan opgelost.
suc6 ermee,
73's
Welkom in de Sony Community,
Is de firmware van de XD8305 up-to-date?
Op de foto is te zien dat er niks mis is met de WiFi verbinding, maar met de data communicatie tussen de XD8305 en je modem/router.
suc6 ermee,
73's
Ik bekijk eens de firmware, maar moeilijk om up te daten als je geen internet hebt denk ik ?
Hoe lost je probleem van data communicatie tussen de XD8305 en de telenet router op ?
Merci voor de hulp
jkimpe schreef:
Daar heeft Sony het volgende voor op de ondersteunings-pagina.
Eerst maar eens updaten naar 6.2602 (Nougat-Android 7), mogelijk is het netwerk probleem dan opgelost.
suc6 ermee,
73's
opgelost, merci
Super dat het is opgelost, bedankt van je feedback.
Veel plezier met de XD8305,
73's