annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update firmware AndroidTV 08-12-2015

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update firmware AndroidTV 08-12-2015

De v2674 staat online, deze is direct via het toestel binnen te halen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De infobalk blijft niet meer staan. Dus gaat normaal weg, zonder dat je op back hoeft te drukken. 

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Ehhmm. Deze balk verdween altijd al na ca. 2 sec. Autom. Na omschakelen of aanzetten TV.

Echter als deze wél bleef staan was dat een indicatie dat de TV vast ging lopen.

Dus begrijp ik die "oplossing" niet.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ah dan ben ik de war. Ik dacht dat je bedoelde dat de balk bleef staan. 

Jij bedoelt dat hij alleen blijft staan als het toestel dreigt vast te lopen. 

 

Tot nu toe zijn er ook klachten in het algemeen dat de info balk blijft staan. Niet per sé gerelateerd aan het feit dat de TV dan vast loopt ook. 

Er komt in ieder geval een oplossing voor het vastlopen van de info balk. Hopelijk verhelpt dat ook de vastlopen van de TV. 

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Juist .... :slight_smile:

En nu die balk dus uitstaat, lijkt het erop dat de TV helemaal niet meer vastloopt.

Het zou mooi zijn als meer mensen dit gaan uittesten.

raymundsibbes
Ontdekker

Ik had de info balk vlak na de update weer uitgezet dus heeft dit niets te maken met de vastloop van vanochtend.

Het betekend dat na de laatste update het toestel nog steed instabel is.

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Jammer ... Alleen zij jij vanmorgen nog dat de infobalk ook weer bleef hangen.

Dat lijkt me vreemd als je die haduitgeschakeld op de manier die ik hierboven heb aangegeven.

raymundsibbes
Ontdekker

Ik bedoelde dat deze twee zaken nog niet opgelost zijn met de laatste update ( infobalk en teletekst)

alleen vanochtend deed hij niets met aanzetten en moest dat oplossen met een harde reset.

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

@raymundsibbes Mee eens dat de update nog niets heeft opgelost.

Maar wat ik jou en andere nogmaals wil vragen om uit te testen of het uitschakelen van de infobalk in het setting menu (zie mijn eerste post vandaag) de TV stabieler maakt.

Immers, als je een Topbox zoals horizon of KPN gebruikt, is er géén programma info of teletekst vanuit de TV zelf beschikbaar en blijft hij (misschien) hierna zoeken tot hij vastloopt.

raymundsibbes
Ontdekker

Ik heb hem altijd uitstaan alleen probeer ik het altijd ff uit na een update, verder kijk ik meestal via de horizon en als ik bv foto,s of films kijk via hardeschijf van sony of via mijn netwerk is hij erg traag en instabiel en als ik daarna weer tv kijk is hij ook traag wat weer beter is nadat hij uitgezet is geweest.

Android in combinatie met tv is nog lang niet ideaal volgens mij.