annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tv herstart KDL-50W805C android

profile.country.NL.title
robster19
Ontdekker

Tv herstart KDL-50W805C android

Reeds eerder gemeld maar heb de fout ook nu weer.
Treed nu regelmatig , meerdere keren per week op.
Bij tv kijken via directe kabel van caiway stopt het beeld en herstart de televisie in zijn geheel.
Sony logo verschijnt , vervolgens android logo en tv gaat wel weer verder.

Tv doet het vervolgens weer goed tot dat deze uitgeweest is.
Tv heeft de laatste software versie. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat het opeens weer na 5,5 maand en verschillende updates weer terugkomt bij je.

Wanneer is de W805c voor het laatst geupdate dat het nu opeens weer voordoet?

Al je eigen mogelijke oplossing van 05-06-2017 uitgevoerd?

 

Heb nog nergens de laatste weken na de laatste update over de spontane reset gelezen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jadijavi
Nieuw

Onze kd-43xd8305 heeft er na de firmware update van oktober enorm veel last van. Dit gebeurd meerdere malen per week. some meerdere per dag.

 

Is dit al bij Sony bekend? Is er een oplossing in de pijplijn?

ralph.vdw
Nieuw

Ook ik heb veel last gehad van spontane herstarts na de laatste firmware-update. Heb vervolgens de televisie teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu verschilt de tijd van het Android-menu met die van de televisie en de goede tijd. Nogmaals geprobeerd opnieuw naar fabrieksinstellingen terug te gaan en nog steeds de verkeerde tijd. De optie om de tijd of de manier van tijd ophalen is niet te selecteren in het menu. Heb overigens de KDL-50W755C, maar volgens mij verschillen deze niet zoveel. Spontane reboots zijn overigens wel voorbij, maar het niet op standby willen gaan van de televisie speelt nog steeds. Zodra ik de tv op standby wil drukken met de afstandbediening (of ook via de op knop tv) dan gaat de televisie rebooten. Laatste gebeurt meerdere keren in de week.