annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-65x9305c Subwoofer probleem

Hendrixxx069
Ontdekker

Sony KD-65x9305c Subwoofer probleem

Sinds een maand eigenaar van een Sony KD-65x9305c die ik als commerciele vervanging ontving op mijn defecte KD-65x9005bbae

Beide toestellen zijn gekoppeld aan een draadloze Sony subwoofer swfbr100w.ge3

Op mijn oorspronkelijke toestel heb ik nooit geen (geluids) problemen ondervonden.

Na een weekje begonnen de problemen met het huidige toestel.

Eerst verdween de subwoofer , dan weer stond de tv op headset en was er totaal geen geluid.

Na wat prutsen met de instellingen kreeg ik het meestal terug in orde.

Sinds vorige week werkte de sub blijkbaar niet meer mee,wat ik ook probeerde.

Gisteren kwam alle klank door de sub wat niet echt de bedoeling kan zijn.

Heb dus gekozen om de usb-dongle te verwijderen om aldus terug normale klank te hebben wat overigens gelukt is.

Vandaag een vriendelijke mail gestuurd naar Sony met de vraag om dit op te lossen.

Even googlen leerde me dat dit probleem al meer dan een jaar her en der opduikt en dat dit nog steeds niet is opgelost.

Ben benieuwd wanneer ik nu eindelijk voor 100% ga kunnen genieten van mijn 4K tv die meer dan 4k gekost heeft ... Sony ?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Een tijd geleden heeft een lid dit probleem ook gehad, kan alleen het topic niet zo 123 vinden.

 

Ook al eens wat gepruts met de "groene knop" 10 sec ingedrukt houden?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

Edit: topic gevonden

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Hendrixxx069
Ontdekker

Hallo,

Sorry voor mijn late reaktie maar mijn toestel is ondertussen meer dan 3 weken weg geweest naar VLS zonder dat het probleem zich bij hun zou voorgedaan hebben ... zucht

Gisteren mijn tv teruggekregen en na de eerste keer uit rust kwam al het geluid terug uit de subwoofer.

Vermits u aangeeft dat de oplossing er in bestaat om de update's te doen met een verwijderde wifi dongle en aangezien het toestel over de laatste software beschikt had ik graag van u vernomen hoe ik deze kan verwijderen met het zicht op de herinstallatie zonder dat de wifi dongle aanwezig is.

Alvast bedankt en ik hoop dat dit DE oplossing zal bieden waar ik nu al een tijdje naar uitkijk !!!

Mvg,

Hendrik De Paepe

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Van wat ik begrijp is het uitvoeren van een fabrieksherstel en het verwijderen van de dongle gedurende de procedure, de oplossing. Als de TV als nieuw opgestart is, koppel je de dongle opnieuw met de subwoofer. 

 

Stappen staan uitgelegd in detail in dat andere topic. 

Hendrixxx069
Ontdekker

Ok

Reset uitgevoerd zonder dongle.

Tv daarna uitgezet en dongle gemonteerd evenals de sub van stroom voorzien.

Tv terug opgestart en de sub speelt terug normaal,ik was ondertussen vergeten wat een ongelooflijk geluid er toch uit deze combo komt :tongue:

Fingers crossed of hij het blijft doen als hij terug uit rust komt morgen.

Ik hou jullie op de hoogte !!!

Alvast bedankt,

Hendrik De Paepe

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Ja daar komt idd mooi geluid uit . Ik heb in het begin met de zelfde combinatie ook connectie problemen gehad . Maar eigenlijk laatste paar maanden totaal niet meer .Werkt prima . Sinds ik deze televisie heb (juni 2015) staat onze onkyo er werkeloos bij . Begrijp niet dat sony deze combinatie niet voortgezet heeft in een ander model .Of moet zijn dat hij te duur was . Qua geluid vind je geen tv met zon geluid .