annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Android 4k 2015 externe hdd videospeler probleem.

JS4K8509C
Nieuw

Sony Android 4k 2015 externe hdd videospeler probleem.

Ik heb sinds een maandje een 55x8509c, en deze werkte redelijk goed, behalve de videospeler app. Alle folders op de externe hdd worden uit de mappen gehaald, en er is dus geen overzicht. Wanneer is deze videospeler net zo overzichtelijk als kodi of mx-speler?

 

 

Het probleem is dat hoewel deze apps wel overzichtelijk zijn, de videos haperen bij kodi, en dat de helderheid van het beeld bij mx-speler lager is. De videospeler van de tv zelf heeft dus een lijstweergave nodig, zoals die in mx-speler en kodi.

 

 

Sinds de update van 6 Januari is er een probleem bijgekomen. Films met zwarte balken worden namelijk uitgerekt, waardoor het beeld niet meer klopt. Dit probleem is niet bij kodi of mx-speler.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi, 

 

De normale video player app is niet per definitie beter. De build van Kodi is gewoon niet altijd even stabiel. 

Er zijn nightly builds, die elke nacht worden bijgewerkt. Je kunt het beste even Googlen welke het beste werkt voor Android TV en die APK handmatig installeren. 
De huidige Kodi build voor Android TV heeft moeite met sommige video's heb ik gemerkt. De juiste nightly build speelt bij mij vlekkeloos af. 

JS4K8509C
Nieuw

Hoi,

 

Ik zal die nightly builds eens bekijken.

 

Wat ook redelijk werkt is afspelen vanuit es file explorer, en dan openen in de standaard video app. Al zit je dan nog steeds met bugs wanneer je een film afspeelt met zwarte balken.

 

Welke build heb jij geinstalleerd voor kodi?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Een nightly build van een maand of twee geleden. Weet niet uit mn hoofd welke het is. 

Kun je het beste even Googlen :slight_smile:

JS4K8509C
Nieuw

Ik had er inderdaad al naar gezocht maar kon zo even snel niets vinden. Ik zal nog een keer kijken.

 

Het zou handiger als Sony de eigen videospeler repareert. Dus Sony, als je meekijkt, alle videos met zwarte balken onder en boven of links en rechts, worden uitgerekt.

 

Bedankt:smileythumbsup: