annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
profile.country.NL.title
frsandt
Ontdekker

Ik heb hem op HDMI aangesloten met een Ziggo Horizon en mijn TV start ineens ook zomaarop. Hij heeft het ook een hele tijd niet gedaan dat opstarten, maar ik heb één keer nog door het menu gelopen en daarna begon hij weer.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Mijn  toestel is een Bravia KD-55XD8599 en kampt met dezelfde problemen. Meestal crashed mijn TV direct na het aanzetten vanuit de zgn. Deep Sleep situatie. Ik maak geen gebruik van een CL module en zit in het voormalige UPC gebied. Ik gebruik de zgn. ongecoderende zenders omdat ik alleen een basis abbonnement heb bij Ziggo. Na eerdere problemen met het steeds tijdelijk onderbreken van mijn Audio systeem in Standby en het niet in deep-sleep krijgen van mijn TV, wordt ik nu weer geplaagd door deze restarts direct na het aanzetten van de TV. Ik heb inmiddels wel mijn buik vol van al deze problemen. Ikzelf kan niet bepalen of het louter een Software of misschien ook wel een Hardware probleem zou kunnen zijn. Straks is mijn Garantie  verlopen en zit ik met de gebakken peren. Waarom horen we niets  van Sony zelf. Mijn vertrouwen met Sony is inmiddels tot een dieptepunt gezakt.

Of ligt dat aan mij.

 

Wat moet ik doen?

 

Gr, Arie

Treger
Ontdekker

graag geen gewijzigde update meer sturen daar ik dat toestel allang bij
grofvuil heb gezet
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk krijg nu weer een update binnen!!!

 

Misschien moet je maar eens je Community instellingen beter instellen om geen update's meer te willen ontvangen.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Inmiddels al weer bijna 14 dagen zonder herstarts. Zelfs met de EPG update gedurende standby situatie geraakt mijn TV nu wel in de zgn. Deep-Sleep situatie met 0 Watt verbruik. In de Ziggo community is ook melding gemaakt van problemen met de EPG. Zij het dan met de Ziggo mediabox. Zou het dan toch niet mogelijk zijn dat de door Ziggo aangeboden EPG informatie tot problemen leidt of heeft geleid?

 

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ja dat kan zeker. Dat is het vervelende met dergelijke issues. 

Het is lastig te achterhalen exact waar het aan ligt, omdat het tuner gedeelte de dergelijke complexiteit met zich meebrengt. 

Afgezien van het feit dat er geen top componenten gebruikt worden als hardware, is de extra factor van de tuning en de software zelf minstens even belangrijk. 

profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Inmiddels lijkt bij ons de situatie wel wat verbeterd te zijn. We hebben (na diverse updates) minder last van zgn spontane herstarts. We hebben dus een ci module Canal Digitaal.

Wel vind ik dat de TV steeds LANGZAMER wordt, ondanks dat we er voor zorgen dat er nog steeds genoeg geheugenruimte vrij is. Let daar ook goed op en ga niets eindeloos maar APP's installeren en controleer frequent de vrije schuifruimte! Ander nadeel, YouTube APP is geupdate en nu werkt 3D niet meer voor deze APP. 3D werkt alleen met de 'ingebouwde' Video Player, maar ook niet met bijvoorbeeld Archos Player. Kortom een update is niet altijd een verbetering....

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De update van YouTube is buiten Sony om verder. Je kunt naar mijn mening beter de oude versie terugzetten zelf, om te voorkomen dat je tegen dat soort dingen aanloopt. Zitten meer zaken in de nieuwe YouTube app die echt niet slim uitgevoerd zijn door Google...

profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Idd de vorige versie was VEEL beter. Vooral vooruitspoelen en de hele bediening is zeer onaangenaam geworden. En nee, dit is geen gewenning 😉 Ik weet niet hoe je een vorige versie dan eventueel zou kunnen terugzetten. Kan dat dan, zo ja hoe. Zeer interessant om dat te weten!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De firmware is niet terug te zetten, met Youtube gaat het via een omweg wel.

Youtube terugzetten

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!