annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
amrnld
Lid

Bij gebruik optical-out blijven de TV speakers actief. Maar ze zijn al bezig mijn moederbord te vervangen. Ik wacht dat nog even af.

 

Ik ga eens rustig de andere draadjes volgen. Het is wel een beetje jammer dat er tegen dit soort problemen aangelopen wordt bij de toch wel duurdere toestellen.(In mijn geval een KD-65X8505C die toch wel wat knaken kost).

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo

 

Andere klachten heb ik niet anders dan het toestel wat traag is. Ik zie dat andere forum gebruikers diverse problemen hebben, maar gelukkig of ongelukkig heb ik alleen de reboot drama..

De tv had in de eerste instantie een wat oudere module een die is geruiled voor een ver 1.3 maar helaas de reboot probleem is gewoon weer terug.. Verder is het paneel perfect, geen bleeding, banding, dead pixels, clouding etc..

Heb een keer een 3/4 groen scherm gehad met streepen boven aan, wel geluid . De tv was prima naar een reboot!

Vastgelopen chip , switch of demodulator, fout in de demultiplexers?? Wie weet?

 

Fixmeplease

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat betreft de traagheid, staan alle google service's al uit?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Net als de andere issues in het Android TV topic, komt daar een firmware update voor. 

MacGillie
Ontdekker

@Vinc_E

 

Als ik het goed begrijp kunnen we bij de volgende update een aantal verbeteringen verwachten? Klopt onderstaande lijstje met de gevonden issues en de aankomende update?

- Spontane reboot bij kijken naar DTV.

- Vastlopend beeld bij kijken naar DTV.

- GUI snelheid verbetering.

- Favorieten lijst, bladeren werkt niet.

 

Verder is mijn casus is bekend bij Sony. Zover ik kan zien wacht dealer op antwoord van Sony. Waarom moet ik de informatie lezen in een community pagina van Sony? Is het niet netter om de klant via een officieel kanaal te informeren?

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

hallo

 

De google services staan uit en de tv is wel iets sneller maar het scheeld niet veel..

Ook het inladen van de guide is gewoon te langsaam.. Ik vermoed dat de volgende software update dit oplost.

 

Bedankt

fixmeplease

wizienl
Ontdekker

even voor de goede orde ziggo zit toch op het netwerk van upc nu? dus hoe kan het misschien aan het oude netwerk van ziggo liggen 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds het begin van het jaar heeft UPC Ziggo gekocht en gaat in NL verder onder de naam Ziggo. De beide netwerken aan elkaar gekoppeld, vandaar we tegenwoordig spreken over oud UPC en oud Ziggo, dit omdat er nog wat verschillen tussen beide oude netwerken zijn.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wizienl
Ontdekker

oke dankje voor je antwoord 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


MacGillie schreef:

@Vinc_E

 

Als ik het goed begrijp kunnen we bij de volgende update een aantal verbeteringen verwachten? Klopt onderstaande lijstje met de gevonden issues en de aankomende update?

- Spontane reboot bij kijken naar DTV.

- Vastlopend beeld bij kijken naar DTV.

- GUI snelheid verbetering.

- Favorieten lijst, bladeren werkt niet.

 

Verder is mijn casus is bekend bij Sony. Zover ik kan zien wacht dealer op antwoord van Sony. Waarom moet ik de informatie lezen in een community pagina van Sony? Is het niet netter om de klant via een officieel kanaal te informeren?


Goede vragen. 

De issues die je hieronder aangeeft, zijn allemaal eerder gemeld en dus bekend bij Sony. Je kunt er van uitgaan dat alles wat op het forum staat, doorgezet kan worden naar de inginieurs die verantwoordelijk zijn voor een oplossing. 

 

Het aantal zaken wat speelt bij deze toestellen, ontwikkelen veel sneller dan een officieel statement kan doen oplossen of uitleggen. Kijk maar terug, over de periode van twee weken zijn er meerdere andere issues opgedoken. 
Sony houdt jou hier niet op de hoogte per sé. Hier is informatie geconsolideerd van andere pagina's, fora, patchnotes, etc. Er zijn ook gebruikers die in contact zijn met Sony zelf en daarbij een net iets beter beeld van de situatie kunnen geven.