annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XE7096 - vastloopt. Kan niet uitschakelen zelfs. Moet stekker eruit ! Help ! Nieuw tv (maand) !

echikizshali
Nieuw

KD-65XE7096 - vastloopt. Kan niet uitschakelen zelfs. Moet stekker eruit ! Help ! Nieuw tv (maand) !

Hello Sony liefhebbers. Mijn hele leven ben fan van Sony geweest en nu zeer teleurgestled ! Splinter nieuwe smart tv--KD-65XE7096 (in Januari 2018 gekocht) deed sinds eerste dag raar. Loopt een keer per dag vast en dan functionert geen enkel knoop op het afstandsbediening en zelfs op tv zelf ! Kan niet uitschakkelen met knoop, moet de stekker er uit en weer in, en dat is niet de bedoeling. Loopt vast ook bij afspelen on Netflix en blijft hangen uren lang tot dat ik stekker uit en weer in doe. Heb ook via USB geupdated (25.01.2018 / softwareversie 8.533).

Weet niet of heb ik in huis een Nieuwe defecte TV of iets anders? Heb inmiddels contact opgenomen met Sony service.  Ben zeer teleurgesteld , nieuwe dure TV van allebeste allertijden Japanse merk SONY, en dat gebeurt ???

 

 

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Hi, dat is balen als je net een nieuwe televisie hebt. Hopelijk kan Sony's Support team je helpen met een oplossing!

profile.country.NL.title
Marcelvgr
Lid

zet hem maar terug naar fabrieks instellingen

moest ik v.d week ook doen

android werkt waardeloos 

heb al spijt dat ik er 1 gekocht hebt je

kan niet zelf een launcher erop zetten

allemaal reclame krijg je erbij valt niet te verwijderen

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Marcelvgr

Het bovengenoemde toestel heeft geen Android aanboord.

 

In welke mode wordt de XE7096 gebruikt?

 

Als de XE7096 nog zo nieuw (01-2018 is, kan je toch aanspraak maken op garantie?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Marcelvgr
Lid

Sorry voutje