annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55x9005C i.c.m Ziggo Ci+ module

ahoutgraafl
Ontdekker

KD-55x9005C i.c.m Ziggo Ci+ module

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Sony KD-55x9005C, ik wil hem icm een Ziggo Ci+ module aansluiten, hij blijft de melding geven dat hij de module niet kan lezen. ( noord-holland)

Is er iemand die deze combi werkend heeft? of iemand die advies heeft om werkend te krijgen.

bedankt voor uw reacties Alfred 

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De X9005c werkt alleen met de v1.3 module, gebruik je de v1.3?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ahoutgraafl
Ontdekker

Bedankt voor de reactie, het werk niet dus denk het niet, maar ga het uitzoeken bij ziggo welke module ze leveren.

ahoutgraafl
Ontdekker

Contact met Ziggo gehad, regio Noord Holland ( voorheen upc ) kan geen v1.3 module worden gectiveerd?

Spoiler
Spoiler
Spoiler
:slight_frown:
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je in "oude" UPC gebied woonachtig ben, dan is alleen het verhuur model te activeren. Ik kan je de Module ten zeerste aanbevelen, gebruik de module (2) al een jaar of 4 a 5 naar volle tevredenheid, ook voor de HDD record functie. Waarschijnlijk doen ze in eerste instatie moeilijk om de module te bestellen, ze adviseren tegenwoordig de Horizon Box, maar even volhouden en dan kan je de CI+ module bestellen.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ahoutgraafl
Ontdekker

Dank voor uw bericht,

U heeft waarschijnlijk een andere combinatie van type tv / module en woongebied als het al 5 jaar werkt?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er hangt hier de X8509c/W905a/HX720, de combinatie doet er niet toe. Gebruik naar volle tevredenheid de CI+ als een van de eerste in NL toen deze "eindelijk" ook bij UPC beschikbaar kwam op het UPC Digitale netwerk.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ahoutgraafl
Ontdekker

Oke weet wat me te doen staat, aanhouden bij Ziggo dus bedankt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo te lezen wordt het bovenstaande bevestigd op Ziggo gebruikers.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!