annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49X8305C mediaspeler probleem

rohooge18
Ontdekker

KD-49X8305C mediaspeler probleem

Ik heb zaterdag bovenstaande tv gekocht, en ben er tot nu toe erg tevreden over.
Ik heb wel een klein probleempje: Als ik via "Video" in het Home-menu mijn mediaspeler wil bereiken, geeft hij aan dat deze uit staat en kan ik hem niet bereiken. Ik kan dan wel op "inschakelen" drukken met de afstandsbediening, maar er gebeurt dan niets. Via VLC werkt dit wel, maar dan zijn de video's schokkerig.
Via "Video" werkte het eerst prima, en kon ik zonder problemen mijn mediaspeler bereiken.
Heeft iemand een idee hoe dit komt of wat ik er aan kan doen?

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wat ik zo hier en daar leest is Kodi de beste player op dit moment, misschien die eens proberen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
rohooge18
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord.

Daar werkt het wel mee inderdaad, maar het zou mooi zijn als het gewoon via "Video" van de tv zelf kan.

Overigens werkte het gisteren wel weer nadat ik de stekker eruit en erin had gedaan. Hopelijk blijft het nu werken :slight_smile: 

keessap
Lid

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik mijn RasberryPi met Kodi die aan mijn oude Bravia hing, niet meer nodig dacht ik, maar wanneer ik de foto's van mijn PC wil bekijken (dat met Kodi haast vanzelf gaat) kan de standaard app op mijn nieuwe TV de server niet vinden. Heel vreemt want op mijn PC zie de TV (KD-49X8305​C) wel in het netwerk staan. Daarnaast heeft de app geen advanced functie om aan te geven waar de foto's in het netwerk gevonden kunnen worden. Mijn conclusie dat het een SMART TV mag zijn, maar echt slim is hij (nog) niet.

Volgens mij is er nog veel werk aan de winkel bij Sony. 

Tags (3)